[Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe me best komende tijd van dit soort foto’s te plaatsen en de site te updaten met nieuwe artikelen en de nieuwe actie. Helaas heb ik op dit moment wat onderbezetting door ziekte dus kan iets vertaging op de lijn zitten.
Kan wel melden dat we oa onderstaand aan nieuwe items opnemen
Van Wolff de Decibel, outblaat, the prise, nanjing, hidden champion, infinity, insanity, maximilizer, devine interfantion opnemen.
Van rubro de heavy legend 16,25,36, crahbox, tb, tb champions edition, event omnium, event signal pijlen en nog het eea ( heb ze alleen niet allemaal in t hoofd )
Van mania metalion blitz, leopard blitZ, tournament box, junk, johny dangeious.
Dit is even een kleine greep die ik zo uit het hoofd even opniem.

Heb je vragen over het assortiment, prijzen etc pm of mail me gerust of vraag ze in deze topic

Mogelijk hebben jullie al gemerkt dat er een start is gemaakt met de site.
De vroege vogel actie is reeds van de site verdwenen, de komende week zullen we gaan starten met het vullen van de website aangezien we het assortiment helemaal rond hebben :)

Mocht je vragen hebben geef een pm of reageer hier in de topic

Sorry voor de vertraging, helaas loop ik door ziekte en wat mindere prive omstandigheden met een halve bezetting.
daarnaast wil ik graag alles wat ik besteld hebben ook bevestigd hebben zodat ik ook kan verkopen wat ik krijg, ik heb nog niet van alles deze gehad.

Ook dit jaar weer mooie bestelling geplaatst, zoals altijd weer top en dat zal met het halen ook weer top zijn

Wellicht hebben een aantal het al gemerkt, maar ik heb vandaag een start gemaakt met het uploaden van het nieuwe assortiment, deze actie loopt t/m 30 november.
Per 1/11 zullen enkele prijzen aangepast worden en wat verhoogt worden.
Zodra ik klaar ben met uploaden en updaten ( verwacht morgen/zaterdag ) dan meld ik het uiteraard even.

Wellicht hebben een aantal het al gemerkt, maar ik heb vandaag een start gemaakt met het uploaden van het nieuwe assortiment, deze actie loopt t/m 30 november.
Per 1/11 zullen enkele prijzen aangepast worden en wat verhoogt worden.
Zodra ik klaar ben met uploaden en updaten ( verwacht morgen/zaterdag ) dan meld ik het uiteraard even.

Gaan de Wolff compounds in prijs omhoog per 1/11? Zijn nu lekker scherp geprijsd!
En komt de Metallion Blitz van Mania in de collectie en tegen welke freakprijs?

Ik heb inmiddels weer een serie online gezet:
Cakes en boxen van Wolff staan online
Bestaande items van Evolution staan online - nieuwe artikelen volgen zsm
Pangu staat online
Eerste serie van Vuurwerk Mania en Rubro staan ook online

Hallo Patrick,

Mooie aanvullingen weer. Vroeg mij één ding af: Klopt de prijs van de Time Machine (Mania) wel? Op de Mania-site staat deze voor 24,50.

Groet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan