[Freakactie 2020] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
De Doppel D is artikel nummer 1027 met almere haven logo op de shop:D

Dennis

Bedankt, hiervan was ik op de hoogte:D
Ik zat/zit meer met de dillema wat ik ga doen tussen De almere 25mm box (50 eu nu) of de doppel d. De almere 25mm spreekt me minder aan/twijfel maar is wel netjes geprijsd nu en wil ook wel is een x almerelijn proberen.
De doppel d wil ik wel is graag proberen maar heb de weekaanbieding toendertijd gemist en is nu boven mijn budget ervoor.
Is meer neem ik genoegen met de almere 25mm box of hopen op de doppel d nogmaals bijvoorbeeld in weekaanbieding?
Of zal ik ze allebei nemen?

Al die keuzes, wordt er niet goed van :rolleyes:
Kan je wat aan de prijs bij combi aankoop doen? Het jeukt heel erg :bonk:

Laatst bewerkt:
Bedankt, hiervan was ik op de hoogte:D
Ik zat/zit meer met de dillema wat ik ga doen tussen De almere 25mm box (50 eu nu) of de doppel d. De almere 25mm spreekt me minder aan/twijfel maar is wel netjes geprijsd nu en wil ook wel is een x almerelijn proberen.
De doppel d wil ik wel is graag proberen maar heb de weekaanbieding toendertijd gemist en is nu boven mijn budget ervoor.
Is meer neem ik genoegen met de almere 25mm box of hopen op de doppel d nogmaals bijvoorbeeld in weekaanbieding?
Of zal ik ze allebei nemen?

Al die keuzes, wordt er niet goed van :rolleyes:
Kan je wat aan de prijs bij combi aankoop doen? Het jeukt heel erg :bonk:

Goede morgen

Was de week aanbieding toen 79,99 ?

Laatst bewerkt:
Dit jaar geen koningsdag met feesten en alle dingen er omheen helaas.

Maar we hebben wel een leuke koningsdag aanbieding dit hele weekend.

Let wel op ik heb ze voor deze actie beperkt beschikbaar.

Actie komt om 20:00 vrij en loopt tot 27 april 22:00 :)

IMG-20200424-WA0011.jpg

Nou mannen ik heb de 1e kingsmen besteld en nu jullie nog. :D
Doe het voor onze Koningshuis :p

Dennis ik neem aan dat dit om fysiek product gaat van afgelopen jaar?
(Ik heb denk ik de verkeerde afhaaltijden geselecteerd, 2 uur te vroeg. Als het wat uitmaakt app ik je mijn order wel aan je door?)

Als het mogelijk is, kan je aankomende maandag crossette cakes in de weekaanbieding doen? Ik zie dat ik er geen 1 crossette in mijn collectie heb.
(Splitting stars+red o.a.)

Als het mogelijk is, kan je aankomende maandag crossette cakes in de weekaanbieding doen? Ik zie dat ik er geen 1 crossette in mijn collectie heb.
(Splitting stars+red o.a.)

Goed idee, ik kan nog wel wat zeehondjes gebruiken in mijn geplande show. Niet alleen crossette, maar wel voor meer dan de helft :rolleyes:

Moet je aan het einde van het jaar alle bonnen printen of komt er een verzamelbox? In het eerste geval denk ik dat er een boek van worden gemaakt :bonk:

Beste freaks

Omdat ik zelf maandag echt geen tijd heb.

Ga ik morgen tussen 12:00 en 13:00 de nieuwe weekaanbieding op de shop zetten en de andere vervalt dan meteen van deze week.

Dus wil je nog wat uit de bestaande weekaanbiedingen dan kan dit nog tot morgen.

Behalve de koningsdag actie natuurlijk van deze actie heb ik er nu nog 6 beschikbaar.

IMG-20200424-WA0011.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan