Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze tegelijk met de Branco gedaan en eigenlijk had ik alleen maar oog voor deze, die vulde de lucht echt goed. Die tails zijn echt de toevoeging van deze box die hem dik maakt.
Hij schiet wel flink hoog en het is de hele box dit, op de finale na natuurlijk. Absoluut blij dat ik hem had, maar zou het niet nogmaals doen, daarvoor zet ik liever 5 kleinere crackling waaiers neer, geeft meer het wow-effect nog.
Overigens wel een enorme bak ook, toch hoor je daar reacties over als je hem neerzet en dat heeft commercieel gezien ook een goede toegevoegde waarde.
Film volgt zeker.
Hierbij dan de film, ook daarop valt enkel de Noi-Z echt op w.m.b., los van de mines, maar die zijn amper gefilmd.
Is dat Rommetje , blokken koning op de achtergrond?![]()
shhhhh anders heb ik dit jaar dat mannetje met dat gele hesje en die lampjes op het dak voor de deur staan die mag mooi bij Mike blijvenIs dat Rommetje , blokken koning op de achtergrond?![]()
Wat zouden jullie eerder nemen voor 2x Transbomber, deze of de evo bomber?
Ziet er bruut uit Shell!
Bedankt! En dat zou wel welkom zijn jaGoede film, lekker die tails in beeld zo.
Laat er maar eens een waaierbak komen met alleen dit soort tails, ook prachtig te combineren dan.![]()
Die was der al, de Color Carnival![]()
Die bak heeft in geen enkel schot zo een blinkende tail zoals de Noi-Z.