Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist op insta een filmpje gezien van de verbeterde versie, zag er echt super uit
Dit lijkt me een sample. Of op zijn minst een beetje opgevoerd. Sommige sterren die komen haast op de grond.
Maar mocht het niet zo zijn chapeau Evo.
Dit lijkt me een sample. Of op zijn minst een beetje opgevoerd. Sommige sterren die komen haast op de grond.
Huh, de 2.0 was er toch nog niet in 2016?
Hoop het, echt een ontiegelijk mooie bak anders, bijna tegen het prof aanDit lijkt me een sample. Of op zijn minst een beetje opgevoerd. Sommige sterren die komen haast op de grond.
Zojuist op insta een filmpje gezien van de verbeterde versie, zag er echt super uit
Natuurlijk! Zal ongetwijfeld zo presteren, net als de Tempest waar de echte, maar echt hè, productie van is geschoten! Zodra die in Nederland is zal het vast vocht zijn geweest!
Normaal ben ik niet zo negatief! Integendeel zelfs! Maar helaas zien we ook veel sample video's van Evo verschijnen in topics, waar beweerd wordt dat het productie is. Evo is niet de enige hierin, maar wel vaak in het beweren dat het ook productie betreft en dan presteert het in de straat opeens op 75%
Zal dit jaar vooral straatfilms betreffen ben ik bang.Iedereen weet inmiddels dat wat er op de China filmpjes (met of zonder krekels) geschoten word dikke samples zijn. Helaas niet toegestaan voor particulieren in Nederland. Dus met een korreltje zout nemen en wachten op winkeliers demo,s en straat filmpjes..