Snowstorm 2.0

Blijft zonde dat die mooie dikke blauwe dahlia’s eruit zijn!
Ontbreken van een beetje tempo is ook een puntje.:rolleyes:

was de eerste en de laatste keer dat ik deze gekocht heb. had verwacht dat het blauw wat je op de filmpjes van evo ziet er ook in werkelijkheid in zou zitten en duidelijk te zien zou zijn. Dat was dus niet. En het was meer een cracklingbox met blauwe lichtkogels als ie uit de doos schiet.

Zojuist op insta een filmpje gezien van de verbeterde versie, zag er echt super uit

Als ze die zo in de straat weten te zetten dan hebben ze er weer een topper bij. Als ik de reacties hierboven lees hebben ze vorig jaar toch duidelijk aan kwaliteit ingeleverd met de 2.0 versie

Dit lijkt me een sample. Of op zijn minst een beetje opgevoerd. Sommige sterren die komen haast op de grond.

Maar mocht het niet zo zijn chapeau Evo.

Dit lijkt me een sample. Of op zijn minst een beetje opgevoerd. Sommige sterren die komen haast op de grond.

Maar mocht het niet zo zijn chapeau Evo.

Drie jaar geleden 3 exemplaren van de 2016 batch geschoten. Was tot drie keer toe sterren koppen:D. Effecten tot bijna aan de grond. Zal helaas wel niet zo in de straat komen, risico op afkeur is te groot

Huh, de 2.0 was er toch nog niet in 2016?

Nee toen was het de originele 100 shots variant. Maar was meer bedoeld als een antwoord op de reacties over sample gehalte en dat je dat zo nooit in de straat zou krijgen. Met de 2016 batch blijkbaar wel

Iedereen weet inmiddels dat wat er op de China filmpjes (met of zonder krekels) geschoten word dikke samples zijn. Helaas niet toegestaan voor particulieren in Nederland. Dus met een korreltje zout nemen en wachten op winkeliers demo,s en straat filmpjes..

Zojuist op insta een filmpje gezien van de verbeterde versie, zag er echt super uit

Natuurlijk! Zal ongetwijfeld zo presteren, net als de Tempest waar de echte, maar echt hè, productie van is geschoten! Zodra die in Nederland is zal het vast vocht zijn geweest!

Normaal ben ik niet zo negatief! Integendeel zelfs! Maar helaas zien we ook veel sample video's van Evo verschijnen in topics, waar beweerd wordt dat het productie is. Evo is niet de enige hierin, maar wel vaak in het beweren dat het ook productie betreft en dan presteert het in de straat opeens op 75%, waar de 25% wel echt verschil in maakt. En hopelijk vergis ik mij natuurlijk, maar ze hebben dit tot nu toe wel meerdere malen geflikt in topics (ja geflikt)! Want ik koop mooi een product of meerdere producten a €80-€120ps, komt niet eens overeen met de getoonde film van Evo zelf in het topic waarvan gezegd is dat het productie is.

De Evo Force One mag zich daarom lekker eerst bewijzen voor diegene die de gok wel durven te nemen, wat op €300-€350 nog een best goede prijs is (voorbeeld)

Natuurlijk! Zal ongetwijfeld zo presteren, net als de Tempest waar de echte, maar echt hè, productie van is geschoten! Zodra die in Nederland is zal het vast vocht zijn geweest!

Normaal ben ik niet zo negatief! Integendeel zelfs! Maar helaas zien we ook veel sample video's van Evo verschijnen in topics, waar beweerd wordt dat het productie is. Evo is niet de enige hierin, maar wel vaak in het beweren dat het ook productie betreft en dan presteert het in de straat opeens op 75%

Als ik die beelden zo bekijk, denk ik echt inderdaad dat zoiets never nooit niet gaat toegestaan worden voor de Nederlandse markt.

Iedereen weet inmiddels dat wat er op de China filmpjes (met of zonder krekels) geschoten word dikke samples zijn. Helaas niet toegestaan voor particulieren in Nederland. Dus met een korreltje zout nemen en wachten op winkeliers demo,s en straat filmpjes..
Zal dit jaar vooral straatfilms betreffen ben ik bang.

Had deze bak vorig jaar en toen overtrof hij mijn verwachtingen flink. 2019 batch is alvast een aanrader!

Back
Bovenaan