Decibel

Je bent niet de enige, ik deed hetzelfde haha

Hey dat is nou gek, ik ook! Ik denk dat er iets met de lontstickers verkeerd zat. Hier steek ik der 2 af, 1 goed om, 1 verkeerd. Overigens is dit voor mij dé cake van 2019. Wat een topper!

Hey dat is nou gek, ik ook! Ik denk dat er iets met de lontstickers verkeerd zat.

Ik had er twee en ze waren alle twee "verkeerd". wat jij zegt zou wel eens waar kunnen zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat wij allemaal zo 'stom" zijn geweest haha

Prachtige cake, spinners kwamen goed voor de dag, op de wolff demo dacht ik ja leuke cake maar was ik vooral bang dat dit misschien ook een flop ging worden net zoals de openfire, maar deze cake heeft echt goed gepresteerd spinners waren super in combinatie met de mooie kleuren die in de cake verwerkt was, denk dat deze zomaar wel eens hoge ogen kan gaan gooien voor cake van het jaar.

Wat een topper was dit. Bij mij ook niet al te hoge verwachtingen, maar qua prijs/kwaliteit niet teleurgesteld. De spinners kwamen echt goed uit en de boeketten waren mega! Zeker icm die kleuren en blinkers een must voor komend jaar!

Prachtige 1" cake voor een heel zacht prijsje. Het was een van de weinige kleinkaliber potten die ik had en ik ben niet teleurgesteld.

Typisch product dat me in 2019 gewoon ontgaan is en nu pas opvalt, maar wat een leuke cake is dit zeg! Scherpe prijs en prima effecten en tempo. Must have, zeker als ik van jullie zo lees dat dit de beste in zijn klasse was.

Wow, deze presteert wel heel erg goed zeg. Leuke spinners en prima boeketten hoor. De prijs maakt het helemaal af natuurlijk. Erg mooie nieuwkomer van Wolff.

Vond het absoluut een topper, maar aangezien hij in de categorie 301-500 gram valt (en niet tot 300 gram zoals ik verwachtte) heb ik toch voor een andere cake gekozen. Maar dit is echt een regelrechte top cake. Smullen.

Super blij mee dat ik van deze een karton heb kunnen bemachtigen. Hieronder een filmpje waarin ze per vier geschoten werden (niet zo beste kwaliteit).

Deze is mij ook niet opgevallen... wat een prachtige cake is dit zeg! Spinners komen prima over, niet heel dik maar gewoon prima, effecten zijn goed en lekker kleurrijk. Geweldige prijs hangt hier aan, dat maakt het echt een prijs/kwaliteit topper. Kijken of die erbij kan komen komend seizoen!

Filmpje al elders op het forum gepost, maar deel hem graag ook hier even

Veel beter ga je het niet vinden in deze prijsklasse. Prachtige spinners, grote effecten en heldere kleuren.

Back
Bovenaan