[WINACTIE] Win een Astronaut poster! - WINNAARS BEKEND

In de kamer van onze pasgeboren zoon om hem alvast te injecteren met hetgeen waar wij zo gek op zijn!

Laatst bewerkt:
Heb er een heel mooi plekje voor boven mijn kerstdorp! En als het kerstdorp weg is, blijft de poster uiteraard mooi hangen!

DSC02673 (2).jpg

En ook deze winactie loopt vandaag alweer af. Wil jij nog kans maken op deze geweldige poster, doe dan snel nog mee.

Astronaut nostalgie! eerste stukje vuurwerk wat ik in mijn handen had! komt te hangen in de woonkamer van me nieuwe woning!!

Een hele mooie poster. wanneer ik deze win dan hang ik 'm mooi in de garage wat omgebouwd is als een extra ruimte. Daar komt 'ie mooi naast een poster van New York te hangen.

Mag ik u voorstellen aan de winnaars van deze te gekke poster?

Door simpelweg een reactie te plaatsen in het topic maakte je kans op een geweldige Vulcan poster. Wie wilt deze poster, vol met nostalgische uitstraling, nou niet? Van de 112 reactie's die meededen aan de winactie, zijn de volgende geheel willekeurig volgens de number generator uitgekozen:

# 91 - Kamikaze
# 57 - Dvisser050
# 18 - Knalpak
# 99 - Flashgordon
# 78 - Joxer

Gefeliciteerd allen! Ik neem zo snel mogelijk contact met jullie op over de afhandeling van deze prijs.

Back
Bovenaan