WTF Box 2.0

De WTF box was vorig jaar gewoon een hele goeie marketingstunt, laten we eerlijk wezen! Weinig importeurs flikken HET op deze manier! Dikke thumbs UP voor cafferata!

Hij is nu bij een aantal winkels via vuurwerktoppers te koop en tevens zijn er geen extra voorwaarden dit jaar :D. Zo als ik het heb begrepen zal de box begin december bij alle winkels in de webshop verschijnen.
Zonder die voorwaarde dat je er verplicht wat bij moet kopen, haal ik deze zeker.

Op de demo's cakes met flash gebruiken en voor de consument met buskruit of zo? Waarom zou je toch buskruit in siervuurwerk stoppen? Of is het veel minder flash dan is aangegeven? Vervelend hoor.

Laatst bewerkt:
Ik sla hem over om deze reden, en daarbij dat ik vorig jaar de wtf box heb meegemaakt maar er niet onder de indruk van was. Hoe gaat deze in de straat presteren vraag ik me af.

Hoe kun je voor deze doos een advies verkoopprijs hanteren van €249,99 :bonk:
Gelukkig adverteren ze niet met een korting van 75%...

Gister nog met een black friday korting gekocht voor €47.99 dat wilde ik wel proberen. Krijg er nog een gratis cake bij ook.

Wat een topic trouwens... heerlijk zeg... :bonk:

Idd hier ook eentje aangeschaft voor €47,99 met een extra cake erbij. Voor dat bedrag vindt ik hem zeker het proberen waard. De 1.0 was ook niet perse slecht hoewel sommigen daar anders over denken.. :)

ben zeer benieuwd hoe deze gaat presteren in de straat voor 60 euro en daarnaast 30 euro bij bestellen laat ik m staan. Vond zijn voorganger van vorig jaar erg matig.

Bij Vuurwerkstore Holten gaven ze 20% korting op alle compounds. Toeval dat ik het zag en dat ik daar al vuurwerk had gekocht dus ik dacht dit kan er nog wel bij.

Dat doe je goed. Maar wel vreemd dat je ze via de vuurwerktoppers ( en de winkeliers die daar bij zitten ) niet zo kunt bestellen, maar voor 60 euro en de 30 extra bestelling. Vind ik wel goed ruk :angry:

Back
Bovenaan