WTF Box 2.0

Is bij mij niet goed doorgelont geweest, hij stopte na de eerste cake, heb daarna gewoon de reservelont aangestoken, erg jammer

Ik hoop dat mijn buurman deze koopt. Mooi ding.

Ik had hem laten schieten, had vorig jaar de eerste hier van en vond die vrij matig. Maar de buurman hier had hem toevallig wel en ik moet zeggen dit was een zeer leuke box zeker vergeleken met die van vorig jaar. Deze was zeker 60 euro waard en helemaal voor de freaks die hem voor <60 hebben betere prijs kwaliteit is er bijna niet te krijgen

Ik had deze box zelf niet, maar heb er wel een groot deel van gezien een stuk verderop in de straat.
Al snel trok deze box mijn aandacht en heb ik mooi even genoten van het vuurwerk van een ander. Vond het echt een leuke box, mooie afwisseling van effecten, prima burst en spreiding en de waaiers zijn een mooie toevoeging. Het 'ghost' effect in 3 verschillende kleuren is geweldig en een gouden variant zien we niet vaak. Ook de fluiters vlak voor het finale salvo sprak mij erg aan en zien we wat mij betreft te weinig in NL compounds. Na afloop toch maar even gaan kijken welke box dit was, want ik was erg benieuwd. Toen ik zag dat het de WTF Box 2.0 was, was ik helemaal blij verrast. Presteerde echt erg goed en zeker als men er 48-60eu voor heeft betaald is dit echt een aanrader.

Ik baal er nog steeds van dat ik hem niet heb gehad, maar de 90 euro ( 60 + 30 extra ) heeft mij er van weerhouden hem aan te schaffen. Zeker omdat ik las dat hij in de actie voor 48 euro weg ging.

Echt een dik prima box, nadat ik al die berichten hier gelezen ging ik er met extreem lage verwachtingen in. Maakte het meer dan goed vond ik, mooie effecten

Zal mijn video van afgelopen jaarwisseling ook maar even delen hier.
Buurman van verderop had hem gehaald. Ondanks de mist vond ik hem erg goed!

Box ziet er indaad fraai uit, zeker voor het geld waar die voor aangeboden is een regelrechte topper!

Back
Bovenaan