[Demo] Ano Vuurwerk Milheeze 30 november 2019

Voor de mensen die niet aanwezig kunnen zijn, hierbij een live stream (van mijn broertje). Geen idee of het de hele show blijft werken...maar nu werkt het in ieder geval ;)

wat was jou top product beleving?

Het streamen ging prefect! prima beeld en geluid - tot de rook het beeld wat weghield. super bedankt nog.

Ik was begonnen met het opsommen van toppers, maar kan beter de floppers noemen dan ben ik sneller klaar. Magnum en China Red zitten echt op niveau Evo en Rubro wat mij betreft. Consumentenvuurwerk wordt echt steeds mooier.

En de W-Triple Layer, prachtig! Doet niet onder voor de Mega Willows.

wat was jou top product beleving?

Zelf vond ik de W-Triple-Layer erg mooi, wel wat kort. Dus dat is er eentje voor volgend jaar tijdens een freakactie.

En ook de Bulldozer valt zeker in de smaak, zeker als je daar er 2 tegelijk van schiet heb je een mooie finale voor een showtje.

Top demo mooie producten.

China red verbaasde mij hoe goed hun product eigenlijk is.

De toppers voor mij:

W triple layer
Armageddon
Headhunter
Limited Edition 3
Construction
Bulldozer

Van de finale was weinig te zien door de rook ontwikkeling, het beetje wind wat er stond stond precies de verkeerde kant op.

Volgend jaar weer

Ook weer veilig thuis gekomen van de demo, wat nog een behoorlijke prestatie was. Erg dichte mist op het parkeerterrein en om het dorp uit te komen. Mijn medegenoot heeft zelfs 10 minuten voor de auto uit moeten lopen! :bonk:

Wat betreft de demo, een aantal toppers maar ook zeker wat mindere producten gezien. De absolute topper was toch echt wel de W triple Layer van Magnum, maar ook de Limited Edition 3 van Evo en de Bulldozer was erg gaaf. Het overige spul en dan met name de boxen van China Red vond ik erg tegenvallen. Prima voor de consument, maar voor ons als freaks zeker niet te top van het consumenten vuurwerk.

Ik heb 20 minuten in mijn auto gezeten en stil gestaan tot een parkeerwachter me van het parkeerterrein af begeleidde.. Toen meteen in de file want er was een auto vol tegen een boom gereden. Nog nooit zo'n dichte mist gezien. Was even uit mijn auto gestapt om te zoeken naar de uitgang van het parkeerterrein, maar na 3 meter zag ik mijn auto en de lichten al niet meer. Dus toch maar terug gegaan:p

Weer sinds jaren met Jawe naar een vuurwerk demo geweest.
Mooie artikelen gezien, die W triple layer was subliem, maar kan dit met een 25 mm tube?
Voor prima vuurwerk gezien, grappig dat het ghoost effect vroeger alleen in een kleine cakeje zat van Weco Duitsland, maar dat je nu dat effect heel veel ziet.

Finale dat was echt jammer, wat een rook zeg.
Na de demo even bijgepraat met veel oude bekenden, erg leuk om elkaar weer te zien en te spreken.

Even goed moeten zoeken naar mijn wagen, de rook/mist van finale was niet weggedreven.
Maar na 10 minuten toch gevonden.

Hulde aan de vuurwerk vrouwen!
En het spandoek #trots op de boer, ook daar sta ik achter.

Mooie demo met goede producten.

Magnum producten allemaal top! Evo ook uiteraard met bekende producten en vooral de boxen van China Red vond ik erg goed en divers!

Wel leken veel boxen van China Red op elkaar, en helaas niks van de finale gezien, gelukkig ging het met de producten zelf wel goed.

TROUWENS!

Hulde aan Ano voor het nu per 1 schieten van artikel, veel fijner!

Back
Bovenaan