Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedendag...
Zoals elk jaar komen er weer hele mooie nieuwe boxen op de markt en ben ik weer op zoek naar mooie grote boxen zoals sodom em gomorrah etc...ik ben een groot liefhebber van siervuurwerk maar niet echt een kenner of iets...
Wil max 2000 euro uitgeven aan dikke boxen waar zouden jullie dan voor kiezen?
Ik kom uit hellevoetsluis en moet wel in zuidholland te koop zijn.

Tournament Box en Escape from Hell.
Allebei van vuurwerkmania.

Goedendag...
Zoals elk jaar komen er weer hele mooie nieuwe boxen op de markt en ben ik weer op zoek naar mooie grote boxen zoals sodom em gomorrah etc...ik ben een groot liefhebber van siervuurwerk maar niet echt een kenner of iets...
- Mega Willow
- The Branco
- Armageddon

Een karton The Junk of een karton 2 inch Fall Out? Prijstechnisch natuurlijk de Fall Out, maar op de demo van Magnum zag ik in de showroom op dat complex dat ze een heel stuk kleiner/lager zijn dan The Junk.

Hoor graag!

Een karton The Junk of een karton 2 inch Fall Out? Prijstechnisch natuurlijk de Fall Out, maar op de demo van Magnum zag ik in de showroom op dat complex dat ze een heel stuk kleiner/lager zijn dan The Junk.

Hoor graag!

Het blijft gissen. Ik heb namelijk ook een chinees filmpje van de big chill / fall out die er weer wat anders uitziet dan tijdens de demo in september (wel echt vet overigens, maar knalt wel laag). Wat productie doet weten we in december en januari pas. Ik geloof echter dat beiden zonder meer prima zijn. Dwing je me tot een keuze: fall out. Ik verwacht dat ze qua kwaliteit niet veel voor elkaar onder doen en dat wint de prijs het.

Het blijft gissen. Ik heb namelijk ook een chinees filmpje van de big chill / fall out die er weer wat anders uitziet dan tijdens de demo in september (wel echt vet overigens, maar knalt wel laag). Wat productie doet weten we in december en januari pas. Ik geloof echter dat beiden zonder meer prima zijn. Dwing je me tot een keuze: fall out. Ik verwacht dat ze qua kwaliteit niet veel voor elkaar onder doen en dat wint de prijs het.

Thanks voor je antwoord. Wellicht verkeerd uitgelegd, maar ik bedoel het formaat van het product zelf. Niet van de uitwerking. The Junk is namelijk een stukje langer dan de Eccentric Shot en deze Fall Out is weer een behoorlijk stuk korter dan de Eccentric Shot. Dus wat is de functie van de lengte van de mortierbuis?

Iemand anders mag het bevestigen of ontkennen (in dit soort dingen ben ik niet helemaal thuis), maar een langere buis zorgt ervoor dat het wat hoger de lucht in gaat, toch?

Goedendag...

Heb je al eens gekeken bij de freakacties dia lopen via Vuurwerkcrew? Op deze pagina vind je daar meer informatie over: https://forum.vuurwerkcrew.nl/forumdisplay.php?469-Vuurwerkwinkel-Acties-2019. Ik tel daar al 3 winkels met een freakactie in de provincie Zuid-Holland, maar ook winkels in de buurt, gevestigd in een andere provincie. Zo kun je zelf een mooie lijst samenstellen, wat zeker gaat lukken gezien je budget! :thumbsup:

Ik ben zelf al dagen aan het wikken tussen onderstaande twee keuzes...

Wckd Six VS Mega 6 star
en
Inifity Compound VS Insanity compound

Ik ben zelf al dagen aan het wikken tussen onderstaande twee keuzes...

Wckd Six VS Mega 6 star
en
Inifity Compound VS Insanity compound

De eerste is lastig, omdat de Mega 6 star zich al bewezen heeft, en de Wckd Six gloedjenieuw is dit jaar. Ik vond de Mega 6 erg mooi, zeker een aanrader. Maar je kan natuurlijk ook de gok nemen voor de Wckd Six.

Ik vind de Infinity mooier, zit iets meer tempo op. Zeker met het iets kleinere caliber shots, denk ik dat de Insanity vrij snel saai wordt, maarja, die heeft dan wel weer de leuke fanshape stukjes erin. En toch zou ik voor de Infinity gaan! :)

Inderdaad, de mega-6 heeft meer verschillende effecten dan de WCKD six.
Mega-6 heeft zich al bewezen, maar de WCKD six lijkt mij ook een erg mooi assortiment. Welke je ook kiest, wordt sowieso genieten tijdens het stoken.

De eerste is lastig, omdat de Mega 6 star zich al bewezen heeft, en de Wckd Six gloedjenieuw is dit jaar. Ik vond de Mega 6 erg mooi, zeker een aanrader. Maar je kan natuurlijk ook de gok nemen voor de Wckd Six.

Ik vind de Infinity mooier, zit iets meer tempo op. Zeker met het iets kleinere caliber shots, denk ik dat de Insanity vrij snel saai wordt, maarja, die heeft dan wel weer de leuke fanshape stukjes erin. En toch zou ik voor de Infinity gaan! :)

Zojuist de Mega 6 star gezien in de kermis-show van Enschede, en blijf erbij dat het echt een topassortiment is!! :)

Wil een kleine bestelling maken bij Vuurwerkdiscount van max €100. Iemand tips voor nu nog in de Outlet? Of wachten op hun volledige site (en dan zal ik het wel nog is vragen hier).
Heb verder geen eisen, wil gewoon ongeveer 100 euro kwijt zijn. Mag een box/boxen zijn, kleinere cakes, maar ook klein spul waar je goeie ervaringen mee hebt (thunders oid). Hoef ook niet perse een hele lijst voor precies 100 euro, maar gewoon iets wat ik er zeker bij moet hebben helpt ook al enorm!
Dank alvast!

Wil een kleine bestelling maken bij Vuurwerkdiscount van max €100. Iemand tips voor nu nog in de Outlet? Of wachten op hun volledige site (en dan zal ik het wel nog is vragen hier).
Heb verder geen eisen, wil gewoon ongeveer 100 euro kwijt zijn. Mag een box/boxen zijn, kleinere cakes, maar ook klein spul waar je goeie ervaringen mee hebt (thunders oid). Hoef ook niet perse een hele lijst voor precies 100 euro, maar gewoon iets wat ik er zeker bij moet hebben helpt ook al enorm!
Dank alvast!

Als ik jou was zou ik even wachten tot het hele assortiment online staat! En dat geldt ook voor de officiele site van Valk. Denk dat je dan nog genoeg mooie koopjes kan fixen :)

Mede pyro's,

Zoals meerderen ben ik inmiddels ook weer uit mijn zomerslaap gekomen en leef ik weer toe naar 31 december. Inmiddels heb ik mijn eerste bestelling weer gedaan. Ik heb jullie hulp nodig voor een bestelling die ik wil gaan doen bij Vuurwerk Outlet Haulerwijk. Op dit moment heb nog zo'n 150 á 200 euro budget voor losse cakes. Omdat ik de laatste jaren eigenlijk vaak alleen een paar boxen heb gekocht, zou ik graag van jullie wat suggesties krijgen over welke losse cakes ik zeker niet moet laten liggen. Inmiddels heb via de filmpjes zelf ook wel wat gezien, maar ik hoor graag welke cakes jullie daar goed vinden(bijvoorbeeld omdat jullie ze zelf hebben gehad).

Alvast bedankt!

Mede pyro's,

Zoals meerderen ben ik inmiddels ook weer uit mijn zomerslaap gekomen en leef ik weer toe naar 31 december. Inmiddels heb ik mijn eerste bestelling weer gedaan. Ik heb jullie hulp nodig voor een bestelling die ik wil gaan doen bij Vuurwerk Outlet Haulerwijk. Op dit moment heb nog zo'n 150 á 200 euro budget voor losse cakes. Omdat ik de laatste jaren eigenlijk vaak alleen een paar boxen heb gekocht, zou ik graag van jullie wat suggesties krijgen over welke losse cakes ik zeker niet moet laten liggen. Inmiddels heb via de filmpjes zelf ook wel wat gezien, maar ik hoor graag welke cakes jullie daar goed vinden(bijvoorbeeld omdat jullie ze zelf hebben gehad).

Alvast bedankt!

Katan. Polska saturna en de moutain dog zeer leukeen brede effecten en zeer goeie Burst.
Wolf. Stars over viana.
Rubro. Killer instinct
Volt distraction
Evolution. Shape shifters
Vuurwerk mania. Monster ride.
Wolf. Viking waaier cake .
Allemaal al eens gehad en is prachtig stook voer voor de vooravond.
Of optie 2 je koopt het fairy tail assortiment en de brasilian box heb je 12 top cakes

Laatst bewerkt:
freaks! ik wil nog een grote box halen en zie zowel de metallion blitz van vuurwerkmania en de event shock block staan rubro voor ongeveer dezelfde prijs. beiden boxen zeer divers en daar hou ik persoonlijk wel van. wat zouden jullie beste keus vinden en waarom?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan