WTF Box 2.0

Hoe kan je een box met zoveel verschillende effecten voor 60 euro duur vinden? Normaal betaal je daar gewoon dik 150 euro voor...

Twijfelgevalletje deze box. Twee jaar terug de Strong Celebration gehad. Op zich wel tevreden mee geweest voor dat geld, maar aan de andere kant was de burst niet veel soeps.

Vond de 1.0 een leuke box voor de vooravond vorig jaar, ben benieuwd naar de voorwaarde dit jaar? Iemand die hier al meer over weet?

Gaat deze niet geleverd worden of is er een andere reden dat hij niet meer wordt aangeboden op de vuurwerktoppers site ?

Als er voorwaarden worden gesteld dat je aan een minimaal bedrag moet komen, dan skip ik deze box. Is dat niet zo, dan heb ik inteesse.

Ik wil deze ook wel, maar mocht het minimale bedrag te hoog liggen, zeg maar hoger dan €20,- euro, dan sla ik over.

Voordat ze deze box weghaalden kon deze wel zonder minimaal bedrag besteld worden?

Weet iemand wanneer je deze op vuurwerktoppers kan bestellen? Want hij staat nu op uitverkocht

Hij is nu bij een aantal winkels via vuurwerktoppers te koop en tevens zijn er geen extra voorwaarden dit jaar :D. Zo als ik het heb begrepen zal de box begin december bij alle winkels in de webshop verschijnen.

*Edit; toch de verplichting om voor 30 euro vuurwerk bij te bestellen*

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan