[Dynasty] Panter

Ik heb inmiddels een karton (6 stuks) panter besteld en betaald. Dit dankzij de inspanningen van patrick van Vuurwerk Huizen. Zo ben ik dit jaar verzekerd van een van de beste cake,s ooit van Wolff.

Ik heb inmiddels een karton (6 stuks) panter besteld en betaald. Dit dankzij de inspanningen van patrick van Vuurwerk Huizen. Zo ben ik dit jaar verzekerd van een van de beste cake,s ooit van Wolff.

Zeker een van de beste cakes die ik heb gehad (1x). Zoals Torrr al wat zichzelf betreft aangeeft, staat deze cake ook bij mij in het geheugen gegrift na al die jaren.

Toch is de kans klein dat ie er bij mij weer bij komt vanwege de prijs.

Zeker een van de beste cakes die ik heb gehad (1x). Zoals Torrr al wat zichzelf betreft aangeeft, staat deze cake ook bij mij in het geheugen gegrift na al die jaren.

Toch is de kans klein dat ie er bij mij weer bij komt vanwege de prijs.

Ik heb eigenlijk geen idee wat deze cake anno 2017 doet qua prijs, misschien staat hij wel ergens tegen een aantrekkelijke prijs en dan ga ik het zeker overwegen. Mits ik er natuurlijk geen tig kilometers voor moet gaan rijden :)

Kan deze nogsteeds bestellen onder de naam "Black Panter".
vraag mij alleen af of de kwaliteit nog het zelfde is...

20181214_232826.jpg

Bij een winkel hier in de buurt (in Ter Aar) staat de Panter nog op de website, alsook de Ceasar en Stars Over Paris. Ik vermoed dat het om restvoorraad gaat...

Deze cake stond jaren geleden elk jaar weer op het lijstje, maar op de een of andere manier is het er nooit van gekomen. Dit jaar kwam ik hem toevallig tegen bij John de Knaller in Almere (even snel langs gegaan toen ik mijn bestelling bij Rowy ging halen). Eindelijk kunnen bemachtigen en verwerkt in mijn palletfinale in W-shape met 2x Lion van Pangu. 3x raden welke cake er is blijven staan? :bonk: Voor komend jaar dan maar :)

Deze cake stond jaren geleden elk jaar weer op het lijstje, maar op de een of andere manier is het er nooit van gekomen. Dit jaar kwam ik hem toevallig tegen bij John de Knaller in Almere (even snel langs gegaan toen ik mijn bestelling bij Rowy ging halen). Eindelijk kunnen bemachtigen en verwerkt in mijn palletfinale in W-shape met 2x Lion van Pangu. 3x raden welke cake er is blijven staan? :bonk: Voor komend jaar dan maar :)

Hahaha zal je altijd zien,
Hij is de moeite waard om 12 maandjes te bewaren :)

Als er een cake in NL terug mag komen van mij is het deze wel. Wat een topper was dit zeg.

bestaat gewoon nog hoor Panter. vorig jaar had wolff em nog. weinig winkels kopen em in. pas vorige week is de laatste bij bredavuurwerk verkocht.

Dat is denk ik de (Black) Panter die in het assortiment van China Red zit? Wolff heeft hem niet meer in het eigen assortiment naar mijn weten.

Ik kwam deze jongen toevallig tegen bij Souman in Hattem/Zwolle. Wel 40 euro, dus ik sla over, maar mochten mensen echt nog eens de Panter in handen willen hebben, het is mogelijk! :wink:

Back
Bovenaan