[Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff spijt dat ik hier niet heb besteld dit jaar. Ik had graag wat Sonnet's en Airbombs ingeslagen. Succes!

Jongens niet te hard gaan met de sonnet en air bombs, ik ben er morgen pas in de avond en wil ook nog wat haha 😅

Voor €37,50 wil ik de Sonnet9 ook wel hebben. Ben morgen rond 18:00 binnen. Maak ik dan nog enige kans?
Ik vraag morgen in de winkel nog wel na.

Heb dit jaar helemaal geen vuurwerk besteld, maar laatste jaren was dit mijn vaste winkel. Patrick is een top kerel en heeft altijd alles goed voor elkaar. Prima communicatie via mail, top assortiment en nooit geen verrassingen in Huizen.
Suc6 komende dagen team Huizen, het heeft zeker niet aan jullie gelegen dat ik dit jaar niks besteld heb... maybe tot volgend jaar.
Gr

Het was vanochtend erg gezellig!
Lekker bakkie gedronken met Sunseeker en andere mede pyro!
Alles was weer top geregeld, Bedankt en tot volgend jaar!

Alles weer helemaal top hier!
Je krijgt altijd de jaargang die je besteld, ontkooid en wel!
Snel weer buiten met m'n bestelling!
Top geregeld weer Patrick!

Vanmorgen een kleine bestelling opgehaald hier, ook nog even de sonnet 9 meegepakt.
Tijdens de kop koffie nog even staan praten over vuurwerk.
Mooie winkel, top assortiment en vriendelijk personeel.

Het bekende tripje dit jaar begonnen in Huizen. Het was nog lekker rustig vanochtend, dus de bestelling was zo bij elkaar. Alles uitgeleverd en nog kunnen profiteren van de Sonnet en Air Bombs voor een mooie prijs. Bakkie koffie met wat bekenden gedronken, Bas nog even de hand geschud en weer verder gegaan. Volgend jaar zeker weer deze kant op, alles weer prima voor elkaar! :thumbsup:

Gisteren na een jaartje te hebben overgeslagen weer eens naar Huizen afgereisd. De zaak ligt heel knus midden in het centrum, wat qua parkeren altijd even een dingetje is maar dat kwam ook nu weer goed. Het was gezellig druk in de winkel en had snel mijn Something Different en Ghostbuster binnen. Ziet er allemaal gestroomlijnd uit daar met ruim voldoende personeel. Bedankt weer Patrick en collega's!

Voor het vierde jaar op rij alles weer top geregeld! Hier krijg wat je bestelt en kom je niet voor vervangend vuurwerk te staan. Daarnaast netjes geholpen met het sjouwen naar de auto. En tja dan zit je al zwaar over budget en komt er net een busje vol met o.a. de Obsessed aan... Die kan niet anders dan supergaaf zijn. Volgend jaar dan maar. Goede laatste verkoopdagen Patrick en team en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Dit jaar mijn neefje de bestelling laten ophalen hier. Hij was blij verrast over de ontvangst. Lekker bakkie gedronken, praatje maken over vuurwerk en toen stond de bestelling er al. Vuurwerk Huizen begint een vast adres te worden voor mij (inmiddels het 4e jaar). Alleen maar positieve ervaringen. Ik waardeer het liefhebbershart van Patrick. Hij begrijpt heel goed dat een aantal van ons een product soms eerst live willen zien alvorens over te gaan tot bestellen.

Patrick, bedankt voor de flexibiliteit. Wens jouw en je team nog een paar goede verkoop dagen toe en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Zo verkoopdag 1 achter de rug en dagje voorbereiden voor dag 2 ook gehad.
Voor wat ik uit de bunker heb kunnen ervaren liep het lekker soepel en hebben we de wachttijden netjes kunnen houden.
Helaas zijn er toch een paar slippertjes tussen door gegaan, maar ook dat hebben we netjes kunnen oplossen met vervangers etc met jullie.

Bedankt voor de leuke reactie’s en morgen staan we weer fris en fruitig klaar voor velen die nog komen :)

Ook voor het 3de jaar hier weer besteld. En weer uitstekend! Snel de bestelling, nog sneller dan dat ik de zoveelste koffie op had. Kon de bestelling eerder ophalen dan de aangegeven ophaaltijd, vanwege de route kwam dat beter uit, gok genomen en goed gegokt. Bedankt Team VW huizen en Patrick voor de leuke deals! Till next year!

Gisteren met vrouw en dochter langs geweest. Vindt het een super winkel ook qua producten die je besteld en wat je uitgeleverd krijgt. Alles werd nog keer netjes gecontroleerd en meegegeven. Volgend jaar zeker weer. Patrick en team bedankt voor de super aanbiedingen altijd mooie prijzen. :wink:

Beste wensen voor 2020 Patrick!

Something Different en Ghostbuster zaten aan het begin van de show maar behoorden meteen tot de toppers van de avond. Wolff maakt echt zeer goede compounds. Benieuwd hoe de nieuwe serie het gedaan heeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan