[Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Patrick.

Ik heb meerdere bestellingen bij jullie geplaatst. Zouden deze allemaal op 28 december gezet kunnen worden tussen 17.00 en 18.00 uur dat is voor mij 1 keer rijden. Heb namelijk ook bestelling staan tussen 18.00 en 19.00 uur en op 31 december tussen 8.00 en 9.00 uur. Dank jewel omdat je van de week op forum zei dat je alles op 1 bon gaat zetten.

Hoi Patrick.

Ik heb meerdere bestellingen bij jullie geplaatst. Zouden deze allemaal op 28 december gezet kunnen worden tussen 17.00 en 18.00 uur dat is voor mij 1 keer rijden. Heb namelijk ook bestelling staan tussen 18.00 en 19.00 uur en op 31 december tussen 8.00 en 9.00 uur. Dank jewel omdat je van de week op forum zei dat je alles op 1 bon gaat zetten.

Ik voeg sowieso alle bestellingen die volgen op de eerste samen op de afhaaltijd van de eerste order.
Dus als jouw eerste order op 28/12 18:00-19:00 stonden zet ik de rast daarnij.
Ik verwacht dat het geen probleem is om deze naar 17:00 te zetten, moet het morgen even bakijken.
Als je niets van me hoort dan krijg je begin december een afhaalbon met daarop 17:00-18;00 erop

Op dit moment staan ze beide niet in de planning, maar mocht ik er meer/voldoende vraag naar krijgen kan ik ze altijd nog toevoegen
Meer pijlen Patrick ik heb nu een gat in mijn collectie... Dat niet opgevuld wordt door die 10x event signalv5...Strikeforce, Shardana en Space Invasion svp.

Meer pijlen Patrick ik heb nu een gat in mijn collectie... Dat niet opgevuld wordt door die 10x event signalv5...Strikeforce, Shardana en Space Invasion svp.

Ik ben deze week niet aan t werk, zal volgende week even kijken of ik hier nog iets mee kan doen.

Nee op dit moment staat die niet in de planning om op te nemen.
Mocht er meer vraag naar zijn dan kan ik hem natuurlijk wel meebestellen en toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan