Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik krijg vandaag mog veel vragen over de beschikbaarheid van de Pouma boxen.
Zolang ik nog voorraad heb zijn deze gewoon bij me te verkrijgen ook met de coupon code
Twijfel je nu nog en wil je afwachten tot na een demo, mail me dan tzt en als hij dan nog beschikbaar is dan fix ik dat voor je![]()
Nope, hier is het helemaal goed gegaanIedereen heeft gisteren van mij per mail de afhaalbon ontvangen.
Mocht je hem niet hebben gehad laat me dat dan even weten dan kan ik hem nogmaals mailen
Check de bon svp wel een aangezien ik een hele hoop bonnen heb mogen maken, kan het zijn dat er ergens een foutje in is geslopen.
Nope, hier is het helemaal goed gegaan
Eerlijk gezegd is 1 bon veel handiger, zouden er meer moeten doen..
Tot de 28e!
Beste Patrick, zoals momenteel in het topic ‘The Junk’ te zien is, is er een probleem met een verkeerde batch die in omloop is. Gezien ik en Waarschijnlijk ook andere freaks bij jullie deze heb besteld is er momenteel een soort van “stress” of we wel de “goed werkende” junk krijgen. Kan jij ons hierover inlichten en wat als we toch de verkeerde geleverd krijgen?
Ik twijfel zeker om hem erbij te nemen, tempo is prima op de video. Wacht nog een video van de Obsessed.