[Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt Patrick voor weer een geweldige freakactie! Veel leden heb je hier blij mee gemaakt, top!

Ik krijg vandaag mog veel vragen over de beschikbaarheid van de Pouma boxen.
Zolang ik nog voorraad heb zijn deze gewoon bij me te verkrijgen ook met de coupon code ;)
Twijfel je nu nog en wil je afwachten tot na een demo, mail me dan tzt en als hij dan nog beschikbaar is dan fix ik dat voor je :)

Bedankt voor weer een geweldig topic Patrick, met veel plezier gelezen en je hebt weer heel wat freaks blij gemaakt. Veel succes komende weken.

De afhaal lijst is ontvangen. Alle bestellingen bij elkaar gevoegd, erg netjes weer.

Bedankt Patrick en de rest natuurlijk!
En tot over een aantal weken!

Ik krijg vandaag mog veel vragen over de beschikbaarheid van de Pouma boxen.
Zolang ik nog voorraad heb zijn deze gewoon bij me te verkrijgen ook met de coupon code ;)
Twijfel je nu nog en wil je afwachten tot na een demo, mail me dan tzt en als hij dan nog beschikbaar is dan fix ik dat voor je :)

Roep dat nou niet. Ben net zo trots op mijzelf dat ik de Fire Festival op mijn lijstje voor volgend jaar heb gezet. Mijn portemonnee hoopt dat ik hem niet op een demo krijg te zien :p
Dank voor het verzamellijstje, alles staat er weer netjes op. Tot de 28e

Dit jaar ook weer een ritje naar Huizen, zin in :)
Bedankt Patrick! Succes met de leukste maand van het jaar!

Iedereen heeft gisteren van mij per mail de afhaalbon ontvangen.
Mocht je hem niet hebben gehad laat me dat dan even weten dan kan ik hem nogmaals mailen
Check de bon svp wel een aangezien ik een hele hoop bonnen heb mogen maken, kan het zijn dat er ergens een foutje in is geslopen.

Iedereen heeft gisteren van mij per mail de afhaalbon ontvangen.
Mocht je hem niet hebben gehad laat me dat dan even weten dan kan ik hem nogmaals mailen
Check de bon svp wel een aangezien ik een hele hoop bonnen heb mogen maken, kan het zijn dat er ergens een foutje in is geslopen.
Nope, hier is het helemaal goed gegaan :thumbup:

Eerlijk gezegd is 1 bon veel handiger, zouden er meer moeten doen..
Tot de 28e!

Nope, hier is het helemaal goed gegaan :thumbup:

Eerlijk gezegd is 1 bon veel handiger, zouden er meer moeten doen..
Tot de 28e!

Tja, is ook veel handiger.. is geen doen anders met sommige die 15 bestellingen hebben gedaan om dan 15 bonnen te hebben.
Daarom geef ik die service ook om het zo te doen

De afhaalbon klopt hier ook weer als een bus. Thanks! Zag dat ik de Sky Streamer als verrassingscake krijg. Ben eigenlijk wel benieuwd wat de andere verrassingscakes waren.

Beste Patrick, zoals momenteel in het topic ‘The Junk’ te zien is, is er een probleem met een verkeerde batch die in omloop is. Gezien ik en Waarschijnlijk ook andere freaks bij jullie deze heb besteld is er momenteel een soort van “stress” of we wel de “goed werkende” junk krijgen. Kan jij ons hierover inlichten en wat als we toch de verkeerde geleverd krijgen?

Beste Patrick, zoals momenteel in het topic ‘The Junk’ te zien is, is er een probleem met een verkeerde batch die in omloop is. Gezien ik en Waarschijnlijk ook andere freaks bij jullie deze heb besteld is er momenteel een soort van “stress” of we wel de “goed werkende” junk krijgen. Kan jij ons hierover inlichten en wat als we toch de verkeerde geleverd krijgen?

Goedemorgen,zoals je waarschijnlijk reeds hebt kunnen lezen in het topic van the Junk is er bij valk idd een verkeerde batch geschoten en is er inmiddels al vanuit diverse kanten bevestigt dat de 2019 batch juist is.
Ik heb zelf ook nog even met Mania contact gehad vanochtend en die geven mij ook aan dat the Junk die bij Valk is geschoten niet de 2019 versie is en dat 2019 batch wel juist is.

Voor wie na de eerste demo met de Fire Festival deze als nog wil aanschaffen, ik heb zojuist op onze normale site www.vuurwerkhuizen.nl een coupon code aangemaakt.
Hiermee komt hij op dezelfde prijs uit als in de freak actie, hoe te gebruiken?
Ga naar een leeg winkelmandje en voer als coupon code in: Fire Festival , hierdoor wordt hij tegen de juiste prijs toegevoegd aan je winkelmandje en kan je hem bestellen.

Let op! voorraad is beperkt, ik heb er nog enkele meer dan op de site nu staan die vul ik later aan waar nodig.
Is het een toevoeging op een freak order, plaatst dat dan bij de opmerkingen.
Een nieuwe afhaalbon waar deze opstaat kan ik helaas niet meer maken door de drukte, maar ik zorg dan dat ie wel bij de rest komt klaar te staan!

Ik twijfel zeker om hem erbij te nemen, tempo is prima op de video. Wacht nog een video van de Obsessed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan