[Freakactie 2019] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat de Junk wordt vervangen voor de eccentric shots. Als ik er 9 bestel, krijg ik dan willekeurig 9 of zitten ze dan in pakjes van 3? Vraag dit omdat ik me afvraag of ik dan ook bijv 9 dezelfde kan krijgen. Zou wel top zijn aangezien ik een w shape wil creeren en dan eigenlijk 9 keer hetzelfde effect wil hebben.:p

Inprincipe pakken we willekeurig al zal ik wer op laten als letten als iemand een groter aantal besteld dat ik verschillende soorten zal pakken.
Wil je speciefiek dezelfde zal je het bij de opmerkingen moeten vermelden

De Fire Festival gaat hard op t moment.
Heb de voorraad nog wat meer vrij gegeven.
Mocht je hem nog willen bestellen, bestel dan snel!

De Fire Festival gaat hard op t moment.
Heb de voorraad nog wat meer vrij gegeven.
Mocht je hem nog willen bestellen, bestel dan snel!

Als we deze nog voorradig hebben is deze uiteraard ook bij het afhalen van je bestelling tegen de coupon prijs aan te schaffen!!

Tevens heb ik nog extra Airbomb's en Sonnet 9 aangeschaft om voor jullie leuke actie mee te maken bij het afhalen :)

Ik heb vandaag een aantal pm's gehad op deze account en ook mijn prive account, heb je vragen mail ze dan even naar [email protected].

Door de drukte ben ik weinig op vwc te vinden, zeker niet op mijn prive account.
Hierdoor zal ik de pm's bijna niet zien en jullie vragen missen, terwijl ze per mail bijna direct bij me aankomen en ik er netjes op kan reageren

Op de val reep deze shop voor het eerst op mijn route, ben nu al super geholpen via de mail! Tot de 28e!

Ik heb vandaag even geprobeerd om Patrick van het werk te houden. Maar dat is me ongeveer 1 minuut gelukt. Daarna ging hij weer aan het werk :p Hij (en zijn personeel) was erg druk in de winkel met de laatste voorbereidingen. Sommige dingen kan je nou eenmaal pas vlak van tevoren doen. Hij liet wel weten alles onder controle te hebben, ondanks dat er méér voorbestellingen (niet alleen van freaks) zijn gemaakt dan vorig jaar. Desondanks zijn alle leveringen gepland en had Patrick het duidelijk goed voor elkaar. Ondanks dat ik zelf niet hier besteld heb, krijg ik elk jaar een goed gevoel bij deze winkel :yes:

Voor het eerst sinds enkele jaren niet bij jullie besteld maar ik mis het ritje nu al.

Patrick en team, heel veel succes aankomende dagen en alvast een geweldige jaarwisseling!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan