Kylin

Sowieso redelijk stil rondom deze cake, maar zie het wel. Heb hem 3x voor een leuke prijsje, kan haast niet tegenvallen

Kan niet tegenvallen, heb deze cake jaren gehad en is nooit tegengevallen (altijd met spinners). De 2018 lichting heeft overigens ook spinners.

Ik zou ze overigens alle 3 tegelijk schieten, dan issie echt vet.

afgestoken vannacht, prima ding, echt mooie spinners en mooie boeketjes. Beter dan de Frigg bijvoorbeeld die ik 3 jaar geleden had.

Mijn broertje had deze, wat een prachtbak! Heerlijke spinners, fel van kleur en die boeketten zijn ook echt op z'n Pangu's: Groot, prima burst en blijft lang hangen! Toppertje wat mij betreft!

Het tweede jaar op rij dat ik hem had en het was weer genieten! Zolang je een versie met spinners hebt blijft dit een pareltje.

Deze had ik 2 en waren toppertjes. Dikke spinning tail met mooie blink boeketten. Film komt binnenkort online.

De 2018 batch was echt een top! Vond deze misschien nog wel beter dan de 500 gram cakes met spinners uit de Colorful City. :yes:

De 2018 batch was echt een top! Vond deze misschien nog wel beter dan de 500 gram cakes met spinners uit de Colorful City. :yes:

Zeker ook niet gefilmd he? Zelf vergeten namelijk haha, heb er wel nog 1 over. Vond hem idd erg goed, vooral door de spinnerz. Maar denk dat de mount lu iets hardere burst en grotere spreiding had.

Maar dit gewoon een prachtige cake die uniek is op zijn eigen manier, zeker voor herhaling vatbaar voor die prijs

Zeker ook niet gefilmd he? Zelf vergeten namelijk haha, heb er wel nog 1 over. Vond hem idd erg goed, vooral door de spinnerz. Maar denk dat de mount lu iets hardere burst en grotere spreiding had.

Maar dit gewoon een prachtige cake die uniek is op zijn eigen manier, zeker voor herhaling vatbaar voor die prijs

Ik heb een aantal posts hierboven een Film gezet

Helaas ook vergeten te filmen! Maar vond de Kylin persoonlijk beter dan de Mount Lu, net iets meer spektakel door die dikke staarten. Qua burst en spreiding vond ik ze eigenlijk wel vergelijkbaar. :yes:

Thanks Roald, inmiddels gezien. De 1e goede video van dit product.

Helaas ook vergeten te filmen! Maar vond de Kylin persoonlijk beter dan de Mount Lu, net iets meer spektakel door die dikke staarten. Qua burst en spreiding vond ik ze eigenlijk wel vergelijkbaar. :yes:

Ja vind hem ook zeker beter hoor, maar viel me alleen op. Die staarten maken hem een stuk beter idd, sowieso spinning tails altijd+1:)

Deze ook besteld voor komende jaarwisseling, erg blij mee want vind het een echte top cake. Vooral die spinning tails zijn erg dik en goed uitgevoerd.

Haha die tail op 0.26 gaat wel als een komeet omhoog. Verder best een leuke cake, maar de effecten in de lucht vind ik niet echt groots overkomen ?

Klopt per shot is boeketgrootte vrij normaal, maar is echt helder. De tails geven deze cake meer body.
Puur aantal shots en prijs gewoon zeer goed (12 euro begin van het jaar).

Back
Bovenaan