Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht dat jullie mij kunnen helpen om de mooiste van de volgende 3 boxen te kiezen?(allen batch 2017).

-Winternight
-Snowstorm
-Fairytail

Lastig en toch ook niet, de Snowstorm heeft 1 effect de hele box door. De Winternight is echt een show box met diverse effecten en de Faitytail 6 effecten in losse cakes.
Nu ik dit bericht typ zou mijn voorkeur uitgaan naar de Winternight!

Wellicht dat jullie mij kunnen helpen om de mooiste van de volgende 3 boxen te kiezen?(allen batch 2017).

-Winternight
-Snowstorm
-Fairytail

Dat is heel persoonlijk maar voor mij de snowstorm, zit ook net dat beetje meer tempo in. Hou er wel van als er een beetje tempo in een box zit

-Winternight
-Snowstorm
-Fairytail

Ik zou voor de fairy tail gaan, ik hou wel van variatie, als je dat als een box beschouwd. Duurt ook lekker lang, ken je mooi van genieten elke 19 schoten een ander effect. Helemaal prima. De cakes hebben ook mooiere labels vind ik.

Ik ben op zoek naar crackling, dat is eigenlijk de enige wens die vrouwlief heeft.

Maar vervolgens het bekende bomen - bos verhaal, welke is nu echt aan te raden.
Mag zowel een cake (of meerdere) zijn, of een grotere compound (heb meestal 1 compound per jaar. Budget specifiek hiervoor wil ik onder de 80 euro houden.)

Return of the Chaos van Katan. Dikke aanrader.

Hoi allemaal,
Compleet nieuw op dit forum, al lees ik stiekem wel elk jaar aan het einde van het jaar mee. ;)

Vanwege mijn werk (luchtvaart) heb ik vrijwel nooit vrij met O&N. Dit jaar heb ik echter wél vrij! :)

Afgelopen jaren heb ik altijd wel wat aan vuurwerk gekocht, maar ging ik meer op de flyers en plaatjes af.

Dit jaar wil ik het net iets anders aanpakken. Ik heb een budget van 300 euro voor siervuurwerk.

Na wat eigen research heb ik deze al in de shortlist staan;

- China Red Bulldozer (<100 in de voorverkoop?)
- China Red V-master (60 euro voorverkoop?)
- China Red the Dog (25 euro voorverkoop?)

Dan zit ik rond de 200 euro en blijft er dus nog 100 euro over. Iemand advies en tips? Misschien wat kleine cakes of juist vuurpijlen?

Hoor het graag!

Hoi allemaal,
Compleet nieuw op dit forum, al lees ik stiekem wel elk jaar aan het einde van het jaar mee. ;)

Vanwege mijn werk (luchtvaart) heb ik vrijwel nooit vrij met O&N. Dit jaar heb ik echter wél vrij! :)

Afgelopen jaren heb ik altijd wel wat aan vuurwerk gekocht, maar ging ik meer op de flyers en plaatjes af.

Dit jaar wil ik het net iets anders aanpakken. Ik heb een budget van 300 euro voor siervuurwerk.

Dan zit ik rond de 200 euro en blijft er dus nog 100 euro over. Iemand advies en tips? Misschien wat kleine cakes of juist vuurpijlen?

Hoor het graag!

Welkom! Chill dat je keertje weer kan stoken tijdens O&N!

Als ik nog rond de 100 euro te besteden had zou ik voor een assortiment gaan zoals een 12 x 19 shots assortiment (big 19, Valk, of Piroshop Arentz Special A) of een van de vele assorti's (3,6 of 9) met pakketje F3 single shots en een pijlen pakket.

Hoi allemaal,

Hoor het graag!

Misschien wat klein stookvoer voor in de vroege avond erbij? aangezien het mij wel duidelijk is dat je het bij een CR dealer haalt; misschien Red Bastards en/of Grand/Big Bastards?
Heb niet veel ervaring met het aanbod van CR want er is niet echt eentje in mijn buurt :p

Kwa pijlen... tja, niet echt een sterk aanbod meer, Light Year en Turbo Clash vind ik best teleurstellend tegenover oudere batches, Shardana Rockets zijn wel heel goed alleen weet ik niet of je vlakbij een Rubro dealer zit, als je nog Sky Alert III of IV vind, die zijn wel echt de crème de la crème (niet de I en II versie, die zijn niet de moeite waard)

Hoi allemaal,

Hoor het graag!

Neem zeker de Las Falles eens mee, een lekkere salutecake. Ook de Mistral en Manipulator zijn leuke cakejes voor in de vooravond :) Ik vind de Golden Dream / Nashiki ook een toppertje van China Red, goud met blauw! Je hebt the Dog al op je lijstje staan, wat dacht je van de Rooster erbij?

Als je van vuurpijlen houdt, zijn de Skyrunners van China Red ook goed! Of overweeg om een klein stukje te rijden en bij een Vuurwerkmania/vuurwerktotaal/Rubro winkel voor die 100 euro nog wat mooie cakes te halen. Bij deze merken, met dat budget, moet je zeker wel 5 toppers kunnen vinden!

Bedankt voor de leuke tips weer!
Vrienden waarmee we O&N vieren hebben een lager budget, maar zorgen voor wat kleine cakes en 'grondspul' voor in de vooravond.

Mijn lijstje is daar dus iets op aangepast;

- China Red the Rooster (25 euro voorverkoop?)
- China Red Tolla Mina (35 euro voorverkoop?)
- China Red Night Fever (30 euro voorverkoop?)
- China Red Las Fallas (20 euro voorverkoop?)

Dan zit ik nog net onder de 300 euro, áls de prijzen van de voorverkoop kloppen. Die heb ik van de site hier haha! Vuurwerk wil ik kopen in Elst. Op basis van filmpjes ben ik echt wel fan van China Red, dus heb op zich totaal geen moeite om bij dit merk te blijven.

Moet ik wel hopen dat die prijzen kloppen. Wellicht kan er dan ter plekke nog wat kleins bij. Suggesties voor aanpassingen op deze lijst zijn uiteraard welkom.

Moet ik wel hopen dat die prijzen kloppen.Suggesties voor aanpassingen op deze lijst zijn uiteraard welkom.

Misschien kun je de winkel(s) waar je van plan bent vuurwerk te kopen benoemen. En eventueel de kilometers die je af wil of kan leggen. Wellicht zit er in de buurt een -voor jou onbekende- zaak met freakaanbiedingen.

Ik zat te denken aan Vuurwerkstunthal in Elst. Woon zelf in Ede, maar 50km rijden vind ik geen ramp. ;)

Even een tip, dan zou ik als je de kans hebt bestellen tijdens hun demo avond. Die staat voor dit jaar gepland op 21 december, krijg je als ik het goed heb 10% extra korting als je op de demo avond besteld

Heb nog ongeveer €400 budget over en ga sowieso nog een aantal setjes Sonnet en de Tempest bestellen. Blijft er nog genoeg over voor de Otello of de Hamlet maar kan moeilijk kiezen tussen deze 2.

Wacht sowieso de demo beelden van morgen af maar welke zouden jullie kiezen?

Ik wil naar aanleiding van de trophy toch wat boxen tegelijk schieten (tov eerder waar ik gewoon alles los wil doen) en wil liefst een crackling/chaos project neerzetten en liefst 2x.

Idee is om 00:00u
1. 8x secrete salute in v-shape, idee is dan om ze met 2 personen aan te steken per 4. Per 4 staan ze in v-shape, dus 2 per kant. Daarbij zou dan nog een kleurenwaaier of compound (bijvoorbeeld colours van PSA) per 4 salutes komen.
2. Combinatie van 2x dragon eggs (PSA) + 2x colours

Dan als afsluiter om 02:00u heb ik al 2x de special #4, eventueel daar nog 2x de dragon eggs bij of iets anders.

Hebben jullie nog aanvullingen in deze prijsklasse? Dus budget van ongeveer 300 - 400 euro totaal. Liefst zoveel mogelijk chaos en shots.

Ik wil naar aanleiding van de trophy toch wat boxen tegelijk schieten (tov eerder waar ik gewoon alles los wil doen) en wil liefst een crackling/chaos project neerzetten en liefst 2x.

Idee is om 00:00u
1. 8x secrete salute in v-shape, idee is dan om ze met 2 personen aan te steken per 4. Per 4 staan ze in v-shape, dus 2 per kant. Daarbij zou dan nog een kleurenwaaier of compound (bijvoorbeeld colours van PSA) per 4 salutes komen.
2. Combinatie van 2x dragon eggs (PSA) + 2x colours

Dan als afsluiter om 02:00u heb ik al 2x de special #4, eventueel daar nog 2x de dragon eggs bij of iets anders.

Hebben jullie nog aanvullingen in deze prijsklasse? Dus budget van ongeveer 300 - 400 euro totaal. Liefst zoveel mogelijk chaos en shots.

Leuke opdracht!

Van 2 punten schieten is tof! Ben even gaan kijken bij vuurwerk totaal. Voor de chaos zou ik toevoegen

- 2 x 2 the ultimate (kleur!! En chaos)
- 2 x 3 triple riot (3stage fluit en salutes, chaos met z'n 6en tegelijk!)
- 2 x 2 one loud cloud (dikke finale)

Bij vuurwerk totaal €382, en gratis 2x final gold. Das ook leuk haha.

Enkele andere producten die je in veelvoud kan schieten voor veel chaos:

Three stage whistle - redwire
Snapte - zena
Cruelty - Wolff / white red rebel - vwtotaal
Decibel - wolff
Crackling chry - zena
Thunderstorm - eurostar
Happy thunder q - Evo
Spinnerz2colorz at once - vwtotaal

Heb nu op t lijstje staan:
Skyline On Fire
Noiz