[Freakactie 2019] Vuurwerk Outlet Haulerwijk 2019

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien handig om de Outlet film te laten verwijderen ? Voordat dat ook gaat escaleren door Youtubers/peeps die popie zijn over bestellingen?
Nu is het nog binnen de lijnen van echte freaks,dalijk nemen youtubers de overhand en komen de eerste controles daar !!!!!!

SLECHTE ZAAK!

NOTEER VAST IN JULLIE AGENDA'S

Freakavond bij Vuurwerk Outlet Haulerwijk
Vrijdag 29 november

Een speciale avond vol gezelligheid voor alle liefhebbers met superaanbiedingen!
De aanbiedingen zijn alleen 29 nov in de winkel geldig.

Meer informatie volgt

Ben er ook zeker weer van de partij de 29e. Heerlijk weer kruit snuiven in de bunkers geweldig!!

Voor de liefhebbers..er komt ook een klein vuurwerk museum met vuurwerk uit de jaren 60-70-80 en 90...extra reden om te komen...ALLES VOOR EN DOOR LIEFHEBBERS..:handsup:

NOTEER VAST IN JULLIE AGENDA'S

Freakavond bij Vuurwerk Outlet Haulerwijk
Vrijdag 29 november

Een speciale avond vol gezelligheid voor alle liefhebbers met superaanbiedingen!
De aanbiedingen zijn alleen 29 nov in de winkel geldig.

Meer informatie volgt

Ben der weer bij samen met forum lid pekelder:)

Ik snap het commentaar niet zo, een wat groter vuurwerkkanaal plaatst een video over hun bestelling bij deze shop, en meteen krijgen ze allerlei commentaar over zich heen. Zo wordt legaal vuurwerk juist gepromoot!

Hey mede freaks, en dan met name degene die uit het westen komen. Ik bied de mogelijkheid voor 1 persoon om bij ons te overnachten een avond voor de opbaaldag.we wonen om de hoek van vuurwerk outlet Groningen en 2 minuten lopen van megavuurwerk groningen. De afhaaltijden zijn extreem vroeg en ik snap dat je als westerling dan aso vroeg je bed uit moet. Vandaar mn aanbod. Gr Arend

Geweldig dit soort berichten, echt gaaf dit...bedankt man ..freaks voor feaks...er zal vast iemand je pb en..:yes:

Hey mede freaks, en dan met name degene die uit het westen komen. Ik bied de mogelijkheid voor 1 persoon om bij ons te overnachten een avond voor de opbaaldag.we wonen om de hoek van vuurwerk outlet Groningen en 2 minuten lopen van megavuurwerk groningen. De afhaaltijden zijn extreem vroeg en ik snap dat je als westerling dan aso vroeg je bed uit moet. Vandaar mn aanbod. Gr Arend

De laatste weekactie eindigt die dag. Misschien dat we nog een laatste online actie doen, maar deze dag gaat het echt om speciale aanbiedingen in de winkel en een gezellige avond met liefhebbers. Online doen we het hele jaar al goede acties :)

Is veels te ver weg voor mij helaas. Online doen jullie die dag dus niks?:cry:

Bij de cakeboxen staat de “salute finale” deze kost €27,50. Klopt de prijs wel? Als je de cake’s los koopt kom je op €26,50 uit

Bij de cakeboxen staat de “salute finale” deze kost €27,50. Klopt de prijs wel? Als je de cake’s los koopt kom je op €26,50 uit

Dat is een speciale prijs omdat het karton van egyptse vuurwerkbomen word gemaakt, die bomen worden gekweekt door chinezen die heilig zijn.
Daarom kost het een euro meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan