[Vuurwerktotaal WINACTIE - 5 -2018] Win een Freestyle Trics!

Het heeft even geduurd maar hier zijn de winnaars van een Freestyle Tricks:

1. Simmien
  2. Koala
  3. \_Niels_/
  4. JohnDoe
  5. Pyroboy26
  6. NDG1979
  7. DTCSjoerd
  8. Vpyrofan
  9. Brazilie86
  10. Pyrokegel

Een eervolle vermeldiing voor Webber84 en Koala.

Veel plezier met jullie prijs!

dankje voor de eervolle vermelding het is en blijft leuk hiermee bezig te zijn.
winnaars gefeliciteerd :applause:

Laatst bewerkt door een moderator:
Mede winnaars, hebben jullie de afhaalbon al ontvangen? Afgelopen dinsdag een PB'tje gekregen van VWT met de vraag of ik mijn gegevens even wou sturen, dit heb ik natuurlijk meteen gedaan. Maar tot op heden helaas niks meer van vernomen, ben ergens toch een beetje bang dat er misschien iets niet helemaal goed is gegaan. :no:

Ook ik heb nog niets ontvangen, ook nog geen PB ontvangen. Maar ga er vanuit dat het goed komt. Ze hebben nog een paar weken.

Hoeft ook echt niet, de berichtgeving komt 100%. Lekker genieten van de prijs, rest komt vanzelf :thumbup:.

Ja, ik weet het, gewoon afwachten. Maar daar ben ik slecht in. Ik zie berichten voorbij komen van mensen die afhaalbewijzen binnen hebben van andere winacties en daar wordt ik onrustig van :p

Iemand van deze actie al iets gehoord? Ik heb ook nog geen bericht gehad voor gegevens of afhaalpunt o.i.d. dus vroeg me af hoe het bij de anderen zit. Dacht dat een berichtje voor die gegevens vorig jaar wel eerder kwam. Maar goed, zal me wel zorgen maken om niets :p

Of trouwens, heb ik eigenlijk wel gewonnen? Aangezien er Niels in de lijst staan ben ik er vanuit gegaan dat het \_ _/ gedeelte te moeilijk was, en volgens mij deed er ook geen andere Niels mee, dus zal wel goed komen. Maar goed, zoals gezegd, zal me wel zorgen maken om niets :p

Iemand van deze actie al iets gehoord? Ik heb ook nog geen bericht gehad voor gegevens of afhaalpunt o.i.d. dus vroeg me af hoe het bij de anderen zit.

Heb vandaag de afhaalbon ontvangen. Dus als je zelfs nog geen PB hebt gehad zou ik zeker contact opnemen, mits je zeker weet dat je hebt gewonnen hebt natuurlijk... Misschien dat er een Niels is die een super video via de mail heeft ingeleverd, maar het niet heeft gepost op het forum? Of worden alleen de video's op het forum meegenomen in de beoordeling?

Heb vandaag de afhaalbon ontvangen. Dus als je zelfs nog geen PB hebt gehad zou ik zeker contact opnemen, mits je zeker weet dat je hebt gewonnen hebt natuurlijk... Misschien dat er een Niels is die een super video via de mail heeft ingeleverd, maar het niet heeft gepost op het forum? Of worden alleen de video's op het forum meegenomen in de beoordeling?

Thnx, tja, of ik gewonnen heb weet ik nu dus niet meer zeker. Maar moet haast wel, gezien het enthousiasme over mijn filmpje en ik neem aan dat er anders wel iemand even had laten weten dat mijn enthousiasme over het winnen onterecht was...

Heb Viva La Bang maar even een berichtje gestuurd, lijkt me de handigste manier in dit geval.

Je krijgt bericht, Niels. Jij was de winnar idd. Van harte

Ik werd om 11 uur al gebeld door Vuurwerktotaal. Ze hebben het meteen geregeld en de afhaalbon is inmiddels binnen! Echt super service dat er op zondag gewoon doorgewerkt wordt. Tabe bedankt voor de snelle handelingen en Vuurwerktotaal bedankt voor het enorm snel regelen.

En uiteraard nogmaals bedankt voor de prachtige prijs!!

Back
Bovenaan