Van vwduitsland erotica van pyrocentury perfecte fluit en dikke burst met blinkers . Supervet !!
Kijk daar doen we het zeker voor leuke cake!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van vwduitsland erotica van pyrocentury perfecte fluit en dikke burst met blinkers . Supervet !!
Hier vlak over de grens in enschede heb ik ze er afgelopen jaar niet mee zien werken. Maar de momenten dat ik er was, was er ook geen kip te bekennen.
weet iemand of het in Kalkar altijd wat rustiger is met shoppers?
Ik ga er elk jaar heen maar het word steeds drukker, was vorig jaar om 7 uur in kalkar bij de Lidl en heb meer dan een uur staan wachten daarna kwam ik bij de aldi, helemaal uitverkocht. Daarna kwam ik bij de centershop, helemaal uitverkocht. Ga daarom dit jaar nog een uurtje eerder...
Als je 20 min. verder Duitsland in rijdt, heb je geen last van drukte en is alles nog volop aanwezig. Ik snap die mensen niet die net over de grens de winkels induiken, om bij elkaar het vuurwerk uit de winkelwagen te graaien![]()
Al bekend welke regio welke regionale producten krijgt bij de Lidl?
Kalkar is al zo'n 20 minuten en de 3e lidl over de grens.. het is er alleen zo druk omdat in kalkar de enigste centershop in de regio is.
Weet iemand een winkel waar ze Funke in hun assortiment hebben?