Het grote herfst en winter topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ozibvb.jpg

Laatst bewerkt:
Van mij mag het ook langzaam gaan sneeuwen. Vind het heerlijk om smorgens lekker een rondje te gaan fietsen met deze kou, krijg ik alleen maar nog meer zin aan de komende feestdagen.

Van mij mag het ook langzaam gaan sneeuwen. Vind het heerlijk om smorgens lekker een rondje te gaan fietsen met deze kou, krijg ik alleen maar nog meer zin aan de komende feestdagen.

Heel herkenbaar. Ik heb de afgelopen week elke dag een wandeling gemaakt van 45-60 min. Heerlijk die koude wind langs de wangen, lekker doorstappen om het warm te krijgen. Hier en daar al een klein laagje natuurijs gezien en zo krijg ook ik steeds meer zin in de naderende feestdagen. Inmiddels is het hier wit. Het begon met ijzel en ging vervolgens over in sneeuw. Blijft toch mooi om de sneeuwvlokken rustig naar beneden te zien dwarrelen en ik vloog zojuist weer even als een klein kind naar het raam om te zien of het al wat witter was:kerst:

Helaas is het zojuist weer overgegaan in ijzel, maar toch ligt er al een mooi wit laagje.

sneeuw dec 2018.jpg

Altijd sfeerverhogend die eerste sneeuw. Mooi plaatje hierboven! Had me voorgenomen vroeg op te staan en een ronde met de hond te doen om de sneeuw mee te pakken. Maar tot nog toe niks gevallen, ondanks de sneeuwradar aangeeft dat het hier zou moeten sneeuwen... :no:

Zeer sfeerverhogend inderdaad! Helaas heeft hier niet echt gesneeuwd, maar meer een soort van geijsregend of zo iets... :cry:

Ook hier is het inmiddels heerlijk aan het sneeuwen. Vroeg uit de veren dus en morgenochtend een lekkere wandeling doen met de hond. Beetje categorie 1 mee, heerlijk sneeuw in december! :D9EA10EC5-0DA2-4FBE-88E2-67B11B6C2B60.jpg5823E044-6330-46CE-99B8-198AA407B06E.jpg

Vannacht, tijdens mijn weg naar huis vanuit de kroeg, een plaatje geschoten van de sneeuw in het dorp.
Sneeuw.jpg

Klein beetje jaloers! Mooie beelden, het is maar een klein laagje, maar toch zo sfeervol. Wij zaten vol verwachting, maar hier bleef het bij hagel en regen.

ja, ik weet het, het is nog een beetje ver weg. Maar de pluimen laten al een aantal dagen kouder weer zien rond de jaarwisseling en het aantal leden dat daarin meegaan neemt steeds meer toe. De neerslagkansen lijken ook miniem. Op onweer-online wordt zelfs gesproken over een mogelijke SSW wat dus koud weer moet op gaan leveren. Duimen duimen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan