Color Storm

'Het verhaal' van vocht komt vanuit mijn kant dat het 100% merkbaar was, dat heeft verder niemand mij vertelt. Maar als je vaker vochtige shells of producten hebt meegemaakt dan merk je dat meteen.

Als het geen productie is dan kan het toch alsnog last hebben van vocht? Dat hoeft toch niet langs elkaar heen te lopen?

Dan heb ik je post verkeerd begrepen denk ik. Ik dacht je het van evo had gehoord...

Productie of niet en wel of geen vocht sluiten elkaar zeker niet uit, maar als het geen productie is maakt wel of geen vocht me niets uit. Want dan is het toch geen productie, snappie?

'Het verhaal' van vocht komt vanuit mijn kant dat het 100% merkbaar was, dat heeft verder niemand mij vertelt. Maar als je vaker vochtige shells of producten hebt meegemaakt dan merk je dat meteen.

Als het geen productie is dan kan het toch alsnog last hebben van vocht? Dat hoeft toch niet langs elkaar heen te lopen?

Je hebt wel gelijk zover ik weet en heb gehoord, is dat het vuurwerk echt net net binnen was!

Die chinezen ook altijd he, liggen mijlen ver voor wat betreft technologie en nog steeds geen zelf drogend kruit uitgevonden. Het is toch allemaal wat he.

Afijn, vind hem lang niet slecht presteren. En mits het echt vocht is kan hij alleen maar beter worden

Huh, eerst is het verhaal dat deze last heeft van vocht en vervolgens zou het geen productie zijn? Ik denk dat ik dan nog maar een jaartje wacht... Dit is wat er op het veld stond (screenshot van een filmpje):

Bekijk bijlage 47022

Lijkt me wel productie toch, met typefout... ? Overigens zou ik als importeur wel willen weten wat er van/namens mij wordt geschoten, of heb ik ergens iets gemist?

Ik ben er niet bij geweest, maar waarom zou dit geen sample kunnen zijn?

Ik heb zelf al tientallen shows met evo geschoten en ook hun demo's,
Vorrig jaar hadden we ook een tal samples en op die dozen stonden ook gewoon de benamingen,.
Zat in een kartonnen doos zonder poespas net als deze!
Maar aanstaande demo zou ik weer mee heloen bouwen en zal dan bewijzende foto's plaatsen:wink:

Ziet er toch leuk uit, de kleuren vallen op en die burst moeten we toch zelf meemaken om te beoordelen.
Pauzes zijn een dingetje inderdaad, het worden zo echt losse cakes, maar zonder afwisseling, op film wordt het nu wat ééntonig. Fijn dat dat nog even wordt opgepakt.

Ik ben er niet bij geweest, maar waarom zou dit geen sample kunnen zijn?

Ik heb zelf al tientallen shows met evo geschoten en ook hun demo's,
Vorrig jaar hadden we ook een tal samples en op die dozen stonden ook gewoon de benamingen,.
Zat in een kartonnen doos zonder poespas net als deze!
Maar aanstaande demo zou ik weer mee heloen bouwen en zal dan bewijzende foto's plaatsen:wink:

Ik zeg toch ook nergens dat ik zeker weet dat het productie is. Ik zeg dat het productie lijkt te zijn. Samples met namen (weliswaar met typefout) erop op deze manier is nieuw voor mij, maar als jij zegt dat dat vaker zo is geloof ik het direct.

Oké, het was gewoon nieuwsgierigheid hè. Geen aanval :wink:

Nu al medelijden met de personen die alles uit elkaar moeten halen (misschien)...

Nog even een VRAAG: als deze nu nog niet op de boot staan, gaan we deze dan wel zien de 23ste? En zo ja, dan als sample of toch productie?

Wat een vertrouwen in die Chinezen. Ze kunnen nog geen 2 dezelfde batches maken, laat staan cakes openmaken en er overal een ander stukje visco tussen zetten. Voor hetzelfde geld wordt de pauzetijd langer. Of zeggen ze "ja doen we" en doen ze alleen wat met de nog te maken Color Storms. Of is mijn onderbuik gevoel ongegrond en bestaat er eindelijk een betrouwbare fabriek met een goede tolk.

Wat een vertrouwen in die Chinezen. Ze kunnen nog geen 2 dezelfde batches maken, laat staan cakes openmaken en er overal een ander stukje visco tussen zetten. Voor hetzelfde geld wordt de pauzetijd langer. Of zeggen ze "ja doen we" en doen ze alleen wat met de nog te maken Color Storms. Of is mijn onderbuik gevoel ongegrond en bestaat er eindelijk een betrouwbare fabriek met een goede tolk.

Dat is gewoon het nadeel van compound, de vertragingen zijn vooraf niet te voorspellen. Ondanks dat je er als importeur veel moeite in doet om dit zo minimaal mogelijk te krijgen. Uiteindelijk ligt het aan de arbeiders hoe ze het doorlonten. Voor de gewone consument is het echt een uitkomst, voor ons dus soms wel en soms niet.

Back
Bovenaan