Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
'Het verhaal' van vocht komt vanuit mijn kant dat het 100% merkbaar was, dat heeft verder niemand mij vertelt. Maar als je vaker vochtige shells of producten hebt meegemaakt dan merk je dat meteen.
Als het geen productie is dan kan het toch alsnog last hebben van vocht? Dat hoeft toch niet langs elkaar heen te lopen?
Huh, eerst is het verhaal dat deze last heeft van vocht en vervolgens zou het geen productie zijn? Ik denk dat ik dan nog maar een jaartje wacht... Dit is wat er op het veld stond (screenshot van een filmpje):
Bekijk bijlage 47022
Lijkt me wel productie toch, met typefout... ? Overigens zou ik als importeur wel willen weten wat er van/namens mij wordt geschoten, of heb ik ergens iets gemist?
Ik ben er niet bij geweest, maar waarom zou dit geen sample kunnen zijn?
Ik heb zelf al tientallen shows met evo geschoten en ook hun demo's,
Vorrig jaar hadden we ook een tal samples en op die dozen stonden ook gewoon de benamingen,.
Zat in een kartonnen doos zonder poespas net als deze!
Maar aanstaande demo zou ik weer mee heloen bouwen en zal dan bewijzende foto's plaatsen![]()
Je hebt wel gelijk zover ik weet en heb gehoord, is dat het vuurwerk echt net net binnen was!
Zolang ze niet verstuurd zijn kan het qua timing aangepast worden!!!
Wat een vertrouwen in die Chinezen. Ze kunnen nog geen 2 dezelfde batches maken, laat staan cakes openmaken en er overal een ander stukje visco tussen zetten. Voor hetzelfde geld wordt de pauzetijd langer. Of zeggen ze "ja doen we" en doen ze alleen wat met de nog te maken Color Storms. Of is mijn onderbuik gevoel ongegrond en bestaat er eindelijk een betrouwbare fabriek met een goede tolk.
Achja, met een beetje geluk zijn we volgend jaar van de compounds af.