[WINNAAR 2018] Beste CAKEBOX van 2018!

Extra kansje; colorful city.
En een tweede stem voor de klappen en kleuren van de spinnerz 2 colorz.

Beiden waanzinnig mooie kleuren erin verwerkt.

China Red Bulldozer box, die ging echt nog over het geweld van mijn tweede keuze heen: de Transbomber natuurlijk.

Vele fantastische boxen mogen aanschouwen, echt heel lastig daardoor. Ik ga sowieso voor de Berlin van Vulcan welke echt verbaasde.
Als tweede wil ik de Bulldozer benoemen, een cakebox die goed betaalbaar is, mooie effecten, breed en een waanzinnig heftige finale. Hiermee zetten ze voor de consument echt een betaalbare show neer.

Berlin, Vulcan: heftige cakebox met veel geweld en dubbele finale die veel indruk maakte in de straat.

Garden Party I, Pangu: langdurig genieten van gevarieerde effecten.

Glitter Willow 2 Colorz - Vuurwerktotaal
Spinnerz 2 Colorz - Vuurwerktotaal

Kan er niets aan veranderen, blijven voor mij de meest dikke bakken op dit moment. Zijn op 2 januari ook al weer besteld voor dit jaar. Precies waar ik van hou 1 snel tempo met dikke effecten en burst maar dat in 30 verschillende effecten en ik koop ze allemaal :D

Eervolle vermelding: Titanium 2 Blue, Full Moon Party, Event Shock Block 120'S, Angry Red Hornet, Super Splitter

Ook dit is weer een lastige. Het aanbod van top boxen wordt met het jaar groter en elk jaar weten de importeurs ons weer te verrassen met nieuwe effecten, diversiteit aan schietrichtingen en innovatieve combinaties.

Mijn stemmen gaan naar:
1. Mega Willows
2. The Branco

Ik heb lang getwijfeld om één van de plaatsen in te ruilen voor de Full Moon Party (Vuurwerktotaal), maar uiteindelijk vond ik dat de 2 boxen van Evo net iets meer punten scoorden op het gebied van vernieuwing. Dit aangezien ik nog niet eerder een volledige w-shape box op de Nederlandse markt heb gezien. En in het geval van The Branco 3x 30mm mines per diagonale schietrichting, ook dat was vernieuwend.

De spreiding van beide Evo boxen is echt ongekend en kan daardoor ook niet in elke straat worden geschoten. Sterker nog, het is nog moeilijk om het in zijn geheel op beeld te krijgen. Het geluid dat vrijkomt als de bombettes en/of mines de lucht in worden geschoten is genieten, kippenvel. Daarnaast vind ik de mines van The Branco ook vernieuwend en erg groot, soms met wel 3 verschillende effecten en dat heb ik nog niet eerder gezien in Nederlands consumenten vuurwerk.

Kortom, ik vind dat met de komst van bovenstaande cakeboxen het segment cakeboxen naar een hoger niveau is getild.

Als laatste een eervolle vermelding voor Vuurwerktotaal, want zij hebben ook echt diverse pareltjes in het assortiment. Denk hierbij aan de 1.2" Spinnerz 2 colorz en 1.2" Glitter willow 2 colorz, knalde op de demo echt alles eruit. En zoals eerder vermeld de Full Moon Party met vernieuwende effecten combinaties en hoog tempo en een aaneenschakeling van diverse schietrichtingen.

Wat een enorme lijst met verschillende cakeboxen is dit geworden, in totaal hebben jullie 142 verschillende cakeboxen genoemd als beste cakebox! Maar de verkozen cakebox lijkt een onverslaanbare cakebox te gaan worden, want voor het derde jaar op rij gaat de prijs naar deze bak toe!

De Beste Cakebox van 2018 is volgens jullie, de leden van Vuurwerkcrew.nl, de Transbomber van Rubro Fireworks!

Wij feliciteren Rubro Fireworks van harte met het behalen van de 1e prijs!

De top 10 van 2018:
  1. Transbomber - Rubro Fireworks (114 stemmen)
  2. Mega Willows - Evolution Fireworks (88 stemmen)
  3. Spinnerz 2 Colorz - Vuurwerktotaal (46 stemmen)
  4. Evo Bomber - Evolution Fireworks (43 stemmen)
  5. Colourfull City - Pangu Fireworks (28 stemmen)
  6. Bulldozer - China Red (27 stemmen)
  7. Snowstorm - Evolution Fireworks (25 stemmen)
    The Branco - Evolution Fireworks (25 stemmen)
  8. Garden Party 1 - Pangu Fireworks (24 stemmen)
  9. Skyline on Fire - Evolution Fireworks (21 stemmen)
  10. Acatenango - Evolution Fireworks (20 stemmen)

Totaal hebben jullie 822 stemmen uitgebracht en 142 verschillende cakeboxen genoemd.

Trofee Beste Cakebox 2018.jpg

------------------------------------------------

We mogen bij deze poll voor de Beste Cakebox van 2018 nog een lid blij maken als winnaar van een vuurwerkprijs!
De vuurwerkprijs zal pas later bekend zijn, daar komen we t.z.t. bij de winnaar op terug in het verslag van de trofee uitreiking. :)

Winnaar vuurwerkprijs: dedon

Gefeliciteerd! Wij nemen contact met je op over de gewonnen prijs.

En wederom de TB dus, best jammer. zal wel door de prijs in de freakacties gekomen zijn en veel is verkocht tov andere boxen.

Back
Bovenaan