[Freakactie 2019] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen bedankt voor de toffe reacties en bestellingen. Wat een drukte was het zondag. :)

We krijgen veel aanvragen voor kartonprijzen. Als de freaksite later in het jaar online komt, bieden we ook weer kartonnen aan d.m.v. offertes. Voor nu focussen we ons enkel op de outlet dus kan er alleen in de outlet worden besteld. Wel worden er in de loop van de komende weken nieuwe voorraden toegevoegd. Denk aan de transbomber e.d.

Klopt de prijs van de EVO Insane wel? Jullie hebben voor alles goeie prijzen, en wil dit jaar weer bij jullie halen, maar de Insane is echt heel veel duurder dan bij andere aanbieders, en dat vind ik wel jammer omdat ik er 2 wil...

Die klopt inderdaad niet. Ga ik voor je aanpassen.

Is de eerste bestelling min €50,00 en kan je daarna steeds toevoegen?
Of moet elke bestelling min €50,00 zijn?

In de outlet hebben we gekozen voor een minimale orderwaarde van 50 euro per bestelling.

Super mooi aanbod en goede prijzen weer maar dat zijn we wel gewend in breda
Ik zag dat hier ook vragen stelt mogen worden
Hoe gaan jullie er mee om als er dit jaar op bepaalde producten een verbod zou komen ( pijlen , knal ). Krijg je dan je geld terug of moet je dan een vervanger voor het bestelde bedrag kiezen ?

Wij gaan niet oplossingen bedenken voor zaken die "misschien" worden verboden. Wij gaan er ook absoluut niet vanuit dat deze items dit jaar niet meer verkocht mogen worden. Mocht dit wel gebeuren, dan komen wij met een passende en correcte oplossing.

Snap ik. Dan loop ik helaas de gratis cake actie mis. Kan pas bestellen als salaris binnen is.Jammer.

Het zal zeker niet onze laatste actie zijn! :)

Bedankt alvast. Ik ga het in de gaten houden en hoop dat jullie voor de Insane net zo’n scherpe prijs kunnen maken als wat jullie met de andere producten hebben gedaan!

zijn er nog mensen uit Zwolle die deze kant opgaan? en eventueel wat mee willen nemen?
Ik hoor het graag. Pm is ook prima

Van BredaVuurwerk een PB gekregen naar aanleiding van mijn deels negatieve ervaring bij het ophalen van het vuurwerk afgelopen jaarwisseling. Ik waardeer het enorm dat ze de moeite nemen om persoonlijk te reageren.

De scherpe prijzen en de toezegging dat de aanpak dit jaar beter zal zijn, had mij al doen besluiten om toch weer hier te bestellen. De 1e bestelling was dus voor het PB bericht al een feit. :D

BredaVuurwerk, bedankt voor de reactie en succes met de verkoop dit jaar!

Ook gehad inderdaad. Top dat ze toch iedereen persoonlijk nog excuses geven (was niet nodig hoor). Einde jaar gewoon weer bestellen hier :thumbsup:

Van BredaVuurwerk een PB gekregen naar aanleiding van mijn deels negatieve ervaring bij het ophalen van het vuurwerk afgelopen jaarwisseling. Ik waardeer het enorm dat ze de moeite nemen om persoonlijk te reageren.

De scherpe prijzen en de toezegging dat de aanpak dit jaar beter zal zijn, had mij al doen besluiten om toch weer hier te bestellen. De 1e bestelling was dus voor het PB bericht al een feit. :D

BredaVuurwerk, bedankt voor de reactie en succes met de verkoop dit jaar!

Hier ook. Ik gun hun ook een nieuwe kans en ga in februari ook weer bestellen

Ja is gewoon een topzaak. Grootste freakassortiment van alle freakacties, aardig personeel en de meeste mensen waren wel gewoon weer snel de zaak uit. Ik ga er al een aantal jaar naartoe en blijf het gewoon de aankomende jaren doen.

zijn er nog mensen uit Zwolle die deze kant opgaan? en eventueel wat mee willen nemen?
Ik hoor het graag. Pm is ook prima

Wellicht dat ik vanuit 't Gooi die kant op ga. Maar ik maak die beslissing pas later dit jaar, weet niet of je daar een boodschap aan hebt. Dat scheelt al meer dan een uur reistijd.

Ik vrees het antwoord al te weten maar: als ik nou 2 maal de Mega 3 Star Assorted bestel, is er dan de mogelijkheid om een Mega 6 star assorted te krijgen? Helaas was die heel snel uitverkocht, had hem wel in mijn mandje, dus dat is extra zuur. Aangezien jullie wel een topassortiment hebben met veel producten wil ik graag hier bestellen en het bij één winkel houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan