[Demo] Vuurwerkstunthal Elst 22 december 2018

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Elst
Datum: 22 december 2018
Tijdstip: 19:30
Collecties: Nog onbekend
Bijzonderheden: 10 jarig bestaan

Als de verbinding meewerkt en niet net als de vorige keer bij Vuurwerk Orthen de connectie wordt afgebroken...dan kan je hier de show live volgen.

Dit is de stream van mijn broertje :)

Edit: helaas stopte de YouTube app er (weer) mee..

Laatst bewerkt:
Was een erg mooie eindshow! Echter twijfel ik of sommige cakes die werden geschoten tijdens de demo wel productie cakes waren. Dan bedoel ik bijvoorbeeld de Bulldozer, ik kan mij niet voorstellen dat je hetzelfde effect krijgt als je hem in de straat afsteekt.

Was een erg mooie eindshow! Echter twijfel ik of sommige cakes die werden geschoten tijdens de demo wel productie cakes waren. Dan bedoel ik bijvoorbeeld de Bulldozer, ik kan mij niet voorstellen dat je hetzelfde effect krijgt als je hem in de straat

Ik heb zo ook mijn twijfel!
Sommige zijn te mooi om waar te zijn. Nu wachten in de auto, omdat het verkeer vast staat op het parkeerplaats.

Volgens mij is CR al een tijdje in het land, lijkt me sterk dat er nu nog samples geschoten zijn.

Misschien is dit toch wel productie, de Crack Attack was ook waanzinnig, volgens mij is dit de laatste cake in de Bulldozer.

Volgens mij hadden ze haast bij deze demo. Mooie producten gezien, sommige met een burst en spreiding die bijna te mooi is om waar te zijn.

Dit is 100% productie
Als wij sample wilde schieten
Hadden wij dat veel eerder
Al laten zien
Er zijn van onze producten geen sample gemaakt
En dat zullen wij ook nooit meer doen
Omdat dat geen werkelijkheid is

Back
Bovenaan