[Demo] Fuego Fireworks Aalsmeer 15 december 2018

R@lph

VWC lid
Stad/dorp: Aalsmeer
Datum: 15 december 2018
Tijdstip: Aanvang 20:00, demo begint om 20:30
Collecties: Rubro, Evolution, Broekhoff
Bijzonderheden: Wel bestaat Fuego-Fireworks 10 jaar, dit gaan we vieren met een aantal leuke win-acties en een paar mooie aanbiedingen.

Morgen is het weer zo ver, de vuurwerkdemo van fuego-fireworks!
Trek een dikke jas aan, en zet een muts op, want het wordt koud. Wij zorgen voor de warme chocolade melk!

Ondertussen presenteren wij ook de schietlijst voor morgen, het wordt een eerlijke demo, artikelen zoals u ze koopt, en wij schieten steeds maar 1 artikel tegelijk.

Tevens valt er tijdens de demo veel vuurwerk te winnen met ons vuurwerk rad van fortuin!

Geen enkele reden om thuis te blijven dus!

De schietlijsten worden uitgedeeld bij de winkel, en het afsteek terrein (wat zich naast elkaar bevind)

Na de demo is het mogelijk om gelijk uw vuurwerk te bestellen in de winkel!

De schietlijst:

Evo Show Tail Evolution
Eccentric Shots Evolution
Shaft Wolff
Dreambox Fuego-fireworks
Sparkles Evolution
Red Ghosts Evolution
Blackstone Rubro
Superstar + bigstar Rubro
Ghost Protocol Rubro
The Wild Thing Wolff
Exotic Reef Evolution
Stormchaser Wolff
Event Neon Wave Rubro
Fuego Event Box - Fuego-fireworks
Brocade King Blue Evolution
Coco Blue Evolution
Air Benders Evolution
Blushing Crosettes Evolution
Fallen Star Wolff
Final Fate Wolff
Event Palm Battery Rubro
Snowstorm Evolution
Winternight Evolution
Serenity Evolution
The Sensation 500S Rubro
Epic Showdown Rubro
Dragon 2 Evolution
Angry Red Hornet Rubro
Shock Block Rubro
Profi Final Cafferata
The Corolla Evolution
Mega Willows Evolution
Event Super-G 5000 Rubro
Event Shell Mayhem Rubro

Super mooie lijst! Is dit echter allemaal al productie?

"Het wordt een eerlijke demo, artikelen zoals u ze koopt, en wij schieten steeds maar 1 artikel tegelijk.". Heb goede hoop dat ze productie schieten! :yes:

Gaat er ook iemand filmen? Kan er zelf helaas niet bij zijn.

Jazeker,

Ook wij irriteren ons dat sommige leveranciers demo's opgepompte samples schieten. En dan vaak ook nog per 2 ook. Consumenten misleiding.
Wij laten de consument echt zien wat ze kopen. Een artikel wat ook gewoon verkocht wordt, en 1 stuk, zoals de (normale, freaks uitgezonderd) klant dat ook doet.

Dank voor alle complimenten voor de lijst.

Prachtige schietlijst zeg!! Ik denk dat je mij over hebt gehaald om hier heen te komen :p
Gaat het eerste vuurwerk om 20:30 uur de lucht in? Klopt dat? Zo ja, dan kan ik eerder op de avond nog naar een andere demo die om 19 uur begint :D Zou tof zijn.

Prachtige schietlijst zeg!! Ik denk dat je mij over hebt gehaald om hier heen te komen :p
Gaat het eerste vuurwerk om 20:30 uur de lucht in? Klopt dat? Zo ja, dan kan ik eerder op de avond nog naar een andere demo die om 19 uur begint :D Zou tof zijn.

Wij hebben een schiet vergunning van 20.00u tot 22.00u. Gezien het groot aantal artikelen, en het prijzen rad wat we tussen door zullen gaan doen, gaan we wel proberen rond 20.00u te beginnen. Natuurlijk kan dit een kwartier uitlopen, maar dat veracht ik eigenlijk niet.

"Het wordt een eerlijke demo, artikelen zoals u ze koopt, en wij schieten steeds maar 1 artikel tegelijk.". Heb goede hoop dat ze productie schieten! :yes:

Gaat er ook iemand filmen? Kan er zelf helaas niet bij zijn.

of alles productie zal zijn is de vraag denk ik van niet, of dat zal lukken is wel te hopen zijn maar rond dit weekend komt er een bootje aan met veel nieuwe producten van meerden leveranciers

of alles productie zal zijn is de vraag denk ik van niet, of dat zal lukken is wel te hopen zijn maar rond dit weekend komt er een bootje aan met veel nieuwe producten van meerden leveranciers
In post #7 staat aangegeven dat er geen samples geschoten zullen worden.

Jazeker,

Ook wij irriteren ons dat sommige leveranciers demo's opgepompte samples schieten. En dan vaak ook nog per 2 ook. Consumenten misleiding.
Wij laten de consument echt zien wat ze kopen. Een artikel wat ook gewoon verkocht wordt, en 1 stuk, zoals de (normale, freaks uitgezonderd) klant dat ook doet.

Dank voor alle complimenten voor de lijst.

mooi verkoop tekst maar ik zie producten die geen PRODUCTIE kunnen zijn dus toch samples

Ik ga filmen in 4K :)
Hopelijk kan ik rond 19:55 uur nog parkeren...ik kom direct door van de demo in Rijnsburg dus ik wil geen tijd verliezen :p

Back
Bovenaan