Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
altijd netjes de volgende ochtend de straat schoonmaken en alle cakes en boxen voor me huis gezet! meestal bellen de kleine jongentjes an of ze alles mogen meenemen ( scheelt mij een hoop werk en hun verdienen een zakcentje ermee )
Haha, heb ik nog wel een leuk verhaal bij. De stooklocatie bij mijn ouders is achterop een bedrijventerrein. Mijn ouders zijn niet meer de eigenaar ervan en er wordt vaak 2 januari wel weer gewerkt, dus dat moet echt brandschoon zijn en terecht want het is niet van jezelf.
Geen regeling via de gemeente zoals hierboven. Dus heb ik gewoon een vaste afspraak met neefjes/buurjongetjes dat het hele erf brandschoon 25 euro oplevert. Het is echt veel werk en voor die kinderen veel geld dus win-win!
Uiteraard haal ik wel zelf eerst de weigeraars weg!Gelukkig stook ik geen Chinese rollen dit jaar, dus hoef ik alleen naar de single shots te kijken.
Als ik nu alweer denk aan die 1000-en kartonnen schijfjes/dopjes in de straat.
Klotedingen blijven ook altijd soort van plakken op de stenen...
Als ik nu alweer denk aan die 1000-en kartonnen schijfjes/dopjes in de straat.
Klotedingen blijven ook altijd soort van plakken op de stenen...
Je moet alles zelf naar milieupark brengen en dat kost je ook nog eens een minimaal 10 euro. Pfff.