Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Erg mooie cake.
De wow factor werd een beetje weggewaaid want deze bak komt goed tot zn recht zonder een zuchtje wind.
Helaas stond er hier windkacht 5 waardoor het goud zo foetsie was.
Neemt niet weg dat de burst top was, de groote van de cake de verwachtingen waarmaakt en de effecten prima in orde zijn.
Nu hopen op een windvrij oud en nieuw 2018 dan gaat ie mooi in een project met de funkenweide scala
Ik heb hem dit jaar 3x in W geschoten. Prachtig!
Hierbij filmpje (vanaf 2:19):
(Bijna) iedereen is laaiend enthousiast over deze cake. Ik zag 'm zelfs regelmatig terugkomen bij de favoriete (losse) cake van 2017. Het kan aan mij liggen, maar op alle films vind ik 'm niet echt overtuigen (met name het goud). Is dit weer zo'n gevalletje 'deze moet je in het echt zien'?
Twijfel om er een kartonnetje van in te slaan...
(Bijna) iedereen is laaiend enthousiast over deze cake. Ik zag 'm zelfs regelmatig terugkomen bij de favoriete (losse) cake van 2017. Het kan aan mij liggen, maar op alle films vind ik 'm niet echt overtuigen (met name het goud). Is dit weer zo'n gevalletje 'deze moet je in het echt zien'?
Twijfel om er een kartonnetje van in te slaan...
Ik heb nog een filmpje gevonden van de yellow River die ik geschoten heb omdat mijn broertje geslaagd was.
Hierbij kun je goed zien dat het tijdens goed weer ook perfect uit de vorm komt.
Wat een bakken waren dit zeg.!!
]