San Trifone 2018!

Wauw wauw en nog eens wauw..

Wat een dikke show is er gestookt daar.
Ongelooflijk mooi.

Laatst bewerkt:
Hierbij ook alvast wat foto's van mijn kant. Geweldig om gistermiddag op het schietveld bij het opbouwen te kijken. Erg naar uitgekeken en diverse filmpjes gezien en ik had zodoende een bepaalde verwachting van de daylightshows. Maar man wat was dit boven verwachting goed en hard. De salutes gaan door merg en been en wat een vakmanschap, overal kippenvel. Nu weer naar het schietveld voor 3 avondshows.

20181109_160918.jpg

20181109_161644.jpg

20181109_163702.jpg

20181110_160556.jpg

IMG-20181110-WA0027.jpg

Vandaag wezen kijken daar. Niemand weet iets daar en zelf ook niets gevonden!

Net gevonden: Strada provinciale 70 in Ceglie del campo, vanuit Adelfia net iets voorbij via sant'angelo

Is denk ik niet zo groot als in Adelfia gezien het in het dorp is op een veld

Wij hebben ook een poging gedaan. Maar ook niet echt iets kunnen vinden. Volgens Google is het 45 minuten rijden. Dan maar weer terug naar de schietlocatie in Adelfia zelf. Lekker nog even Dior de chaos lopen. :D

Gelukkig toch maar in Adelfia gebleven. De daylightshow was niet echt een show, maar Shell voor Shell. Heeft ook wel wat moet ik zeggen. De laatste avondshow van vandaag vond ik erg dik. :-) Deze trip is er weer eentje voor in de boeken. Wat zijn we weer verwend. Vrijdag 1 show meegepakt. Zaterdag 8 shows en vandaag "2" Rammers van shows.

Ook mijn eerste keer Adelfia zit er op. Heel erg genoten! Ik zal in de loop van de dagen mijn beeldmateriaal met jullie delen!

Alvast de avond show van 9-11

Echt weer een super dik jaar! Beter als laatste jaren, maar dat is mijn mening...
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot volgend jaar (denk ik) :D5B7A605A-555B-42AD-B9FC-92240F59B6A3.jpg

heren....ik ben jaloers....dit jaar kon ik helaas niet gaan, maar voor volgend jaar gaan we deze trip maar weer eens plannen hoor! Bedankt voor het delen van al het beeldmateriaal!

Back
Bovenaan