San Trifone 2018!

Inderdaad, de 11e is er 's avonds om 23:30 een show volgens het tijdschema van San Trifone, dus als deze in de buurt is zeker proberen om bij te zijn!!

Is dat bij "Ceglie del Campo"? En zijn de rest van de shows bij Adelfia? Mijn Italiaans is toch te roestig om de juiste adressen uit de posters te halen en niet bij de fabrieken uit te komen :)

Is dat bij "Ceglie del Campo"? En zijn de rest van de shows bij Adelfia? Mijn Italiaans is toch te roestig om de juiste adressen uit de posters te halen en niet bij de fabrieken uit te komen :)

Die show is idd in Ceglie Del Campo,zal er zelf overdag denk even langs rijden om te kijken waar deze show precies staat maar deze show zal waarschijnlijk wel een stuk groter zijn dan het showtje daarna in Adelfia aangezien die dan altijd maar hooguit 7 min duurt, hier nog een film van een paar jaar geleden in Ceglie Del Campo

En de shows in Adelfia zijn allemaal op dezelfde locatie idd

Holy-cow!! Dat is inderdaad geen klein showtje als deze op het filmpje gaat lijken! :cool:

Laarzen staan al klaar, ik ben er klaar voor :)

veel plezier mannen !

Ik zoek wel wat anders uit in italie waar het wat minder druk is met hersenloos volk wat veel te dichtbij staat en het verpest voor de anderen.

duurt niet lang meer of iemand verdiend een Darwin award daar :bonk:
de waarschuwingen van een tweetal massa explosies zijn waarschijnlijk niet genoeg geweest

veel plezier mannen !

Ik zoek wel wat anders uit in italie waar het wat minder druk is met hersenloos volk wat veel te dichtbij staat en het verpest voor de anderen.

duurt niet lang meer of iemand verdiend een Darwin award daar :bonk:
de waarschuwingen van een tweetal massa explosies zijn waarschijnlijk niet genoeg geweest

Het wordt mijn eerste keer, dus ik ga het wel zien. Maar ben niet van plan om op 20m te gaan staan hoor. Dat het een spektakel zal worden twijfel ik niet aan!

Als ik het zo zie gaan er behoorlijk wat forumleden naar San Trifone. Gaat een gezellige boel worden. Voor mij ook de eerste keer in Italië dus ben erg benieuwd. De weersverwachtingen zijn ook top en heb er enorm veel zin in.

Dan heb je dezelfde vlucht als ik en mijn broer.

Nou dat is ook toevallig...., Wesley, Martijn, Jordi, Djaimy en ik ook. :D, dit word mijn 2e keer. Heb er echt veel zin in.

Alle spullen heb ik al klaarliggen, kan ik morgen zo in de koffer leggen.

Ingecheckt, boarding pass geprint, koffer ingepakt. Ik heb er onwijs veel zin in. En ik heb het idee dat we een hoop mensen al bij de gate gaan tegen komen! Dus tot morgen(vroeg)!

Back
Bovenaan