Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zou die goede man die aan het filmen was (of er bij stond) zo reageren wanneer het een sample betrof, of zou het toch misschien productie kunnen zijn? Kijk eens naar Color carnival, indien dat ook een sample zou zijn geweest.. had die dan niet beter gepresteerd? Denk dat het dus wel degelijk productie kan zijn.
No stress jongens.
Zoals genoemd waren dit een aantal geproduceerde producten voor demonstratie (samples met juiste kruitgewicht enzv).
Tijdens het voorschieten zagen we inderdaad dat de strobe flinke fallouts hadden.
Dit is direct na China gecommuniceerd en de productie meteen aangepast. (De strobe tail was dubbel gerold waardoor deze bleef door Stroben.)
Uiteraard heeft de voor de Nederlandse markt geproduceerde productie een kortere brand duur van de strobe comet gekregen.
De rest is ongewijzigd.
Dit gaat gewoon een topper worden volgens de Nederlandse regelgeving.
Zojuist een mail van Evolution ontvangen dat deze bak dit jaar (nog) niet naar NL zal komen...![]()
Zojuist een mail van Evolution ontvangen dat deze bak dit jaar (nog) niet naar NL zal komen...![]()
Nondeju wat baal ik hier van zeg. Was onderdeel van mijn finale van het 12 uur project. Kan / mag je al meer vertellen wat de reden is?
Ik zou ook graag weten wat er niet goed aan is .
In duitsland is deze nog te koop en had hem graag erbij gehad
Ik durf de gok wel te wagen dus net besteld.Ik heb er wel vertrouwen in.