Noi-Z [Compound]

Hoop het niet 2 besteld, wil ze tegenmekaar in laten schieten en de finale delen achterelkaar plakken die gaan rap zat.

Zou die goede man die aan het filmen was (of er bij stond) zo reageren wanneer het een sample betrof, of zou het toch misschien productie kunnen zijn? Kijk eens naar Color carnival, indien dat ook een sample zou zijn geweest.. had die dan niet beter gepresteerd? Denk dat het dus wel degelijk productie kan zijn.

Zou die goede man die aan het filmen was (of er bij stond) zo reageren wanneer het een sample betrof, of zou het toch misschien productie kunnen zijn? Kijk eens naar Color carnival, indien dat ook een sample zou zijn geweest.. had die dan niet beter gepresteerd? Denk dat het dus wel degelijk productie kan zijn.

Gezien de afkeur die er is geweest, neem ik aan dat ze deze gok niet willen nemen met brandende delen tot de grond. Was bij de eerdere films en de demo ook zichtbaar, vandaar dat ik denk dat dit nog een sample is. :wink:

Ik heb 'm er dit jaar ook bij zitten, ik heb er eigenlijk goede hoop in dat dit een topper gaat worden! :-D Hoop toch niet dat het afgekeurd gaat worden :D

Ik heb ook de gok genomen en deze bak besteld. Crackling doet het vaak goed, wel zou ik het fijner vinden als er geen brandende delen op de grond komen :bonk:

No stress jongens.
Zoals genoemd waren dit een aantal geproduceerde producten voor demonstratie (samples met juiste kruitgewicht enzv).
Tijdens het voorschieten zagen we inderdaad dat de strobe flinke fallouts hadden.
Dit is direct na China gecommuniceerd en de productie meteen aangepast. (De strobe tail was dubbel gerold waardoor deze bleef door Stroben.)
Uiteraard heeft de voor de Nederlandse markt geproduceerde productie een kortere brand duur van de strobe comet gekregen.
De rest is ongewijzigd.
Dit gaat gewoon een topper worden volgens de Nederlandse regelgeving.

Bedankt voor de reactie! :-D Erg benieuwd naar deze box en the branco :-D Gaan hopelijk de toppers van de avond worden

No stress jongens.
Zoals genoemd waren dit een aantal geproduceerde producten voor demonstratie (samples met juiste kruitgewicht enzv).
Tijdens het voorschieten zagen we inderdaad dat de strobe flinke fallouts hadden.
Dit is direct na China gecommuniceerd en de productie meteen aangepast. (De strobe tail was dubbel gerold waardoor deze bleef door Stroben.)
Uiteraard heeft de voor de Nederlandse markt geproduceerde productie een kortere brand duur van de strobe comet gekregen.
De rest is ongewijzigd.
Dit gaat gewoon een topper worden volgens de Nederlandse regelgeving.

Even stomme vraag misschien, maar word er alleen voor Nederland apart geproduceerd of ook voor Duitsland Oostenrijk en andere landen die niet zo nauw kijken naar brandende delen of hardheid van de burst.

Ik zou ook graag weten wat er niet goed aan is .
In duitsland is deze nog te koop en had hem graag erbij gehad

Hij komt niet dit jaar omdat hij niet aan de eisen van Evolution voeldoet, met andere woordem de Chinezen krijgen hem niet op tijd gemaakt zoals Evolution hem zou willen zien.

Ik zou ook graag weten wat er niet goed aan is .
In duitsland is deze nog te koop en had hem graag erbij gehad

Ze hadden te maken met vallende strobes die tot de grond kwamen, dat is gewoon dikke afkeur dus evo heeft dit aan laten passen maar schijnt hele boel werk te zijn waardoor deze helaas niet optijd klaar is ��

Beste vuurwerkliefhebbers.

Wij hebben bij ons bezoek destijds aangegeven de sterren korter te trommelen cq kleiner te persen om zo de downfall te verkleinen.
Dit hebben we ook nog een keer aangegeven na het zoen van de samples welke geschoten zijn op onze demo's.
Helaas is dit door communicatie in China naar de fabriek gebrekkig geweest en heeft men niet voldoende tijd gehad dit te herstellen.

Wij hebben er daarom zelf voor gekozen deze niet binnen te halen.

Wel hebben we al een nieuwe veel hogere order ingezet voor 2019 en deze worden na chinees nieuwjaar geproduceerd en verwachten we dan zo midden in het jaar binnen.

gr
Marchel

Back
Bovenaan