Games

Black ops 4 sinds een uurtje in huis. Volgens mij mag ie vanavond pas officieel verkocht worden. Durf hem dus niet echt in mijn ps4 te stoppen op het moment. Heb ooit wel eens verhalen gehoord over accounts die geblokkeerd worden. Iemand meer info hierover en vanaf wanneer je wel 'veilig' kunt spelen?

Black ops 4 sinds een uurtje in huis. Volgens mij mag ie vanavond pas officieel verkocht worden. Durf hem dus niet echt in mijn ps4 te stoppen op het moment. Heb ooit wel eens verhalen gehoord over accounts die geblokkeerd worden. Iemand meer info hierover en vanaf wanneer je wel 'veilig' kunt spelen?
Geen idee aantal vrienden spelen het nu al . Avond release vreemd

Al een paar dagen Red Dead Redemption II in huis en ook al wat uurtjes gespeeld. Wat een tof spel.

Al een paar dagen Red Dead Redemption II in huis en ook al wat uurtjes gespeeld. Wat een tof spel.

Waar ik al bang voor was, net als GTA is ook RDR niet voor mij weggelegd.
Een paar uur vermaak ik me ermee. Mega gaaf gemaakt, bizar veel details. Maar de gameplay en open wereld zijn niet helemaal mijn ding.

Iemand ruilen? :idea: Zoek nog God of War.

Ondertussen op de helft van prestige 1 in black ops 4. Wat een heerlijke COD weer! Meer mensen die het spelen op de ps4? Misschien leuk om elkaar dan toe te voegen, of überhaupt mensen met eens ps4. :)

Speel ook ps4 alleen geen cod 4, voornamelijk red dead redemption 2 en vanaf dinsdag battlefield 5 en farming simulator 19:p

Ik heb toch stiekum BO4 weer gekocht. Nadat ik de beta had gespeeld had ik em gecanceled, omdat ik em niet zo geslaagd vond. Maar omdat BF5 was uitgesteld, toch maar weer gekocht. En ik moet zeggen dat ik hem toch wel lekker vind spelen. Ook leuk dat Nuketown er gratis bij is gekomen.
Nu nog ff wachten op BF5...
Natuurlijk op de PS4...:thumbup:

Back
Bovenaan