Games

Ik heb ook BO4 stiekem gekocht onsale en heb toch beetje spijt.
Vind grafisch niet erg mooi en ik zie veel recycled maps uit oudere games.

Hierbij wat gameplay van mijn eerste dag

Ik heb ook BO4 stiekem gekocht onsale en heb toch beetje spijt.
Vind grafisch niet erg mooi en ik zie veel recycled maps uit oudere games.

Hierbij wat gameplay van mijn eerste dag

Lekkere skills hoor Carrotnl..

Ik heb btw toch ook Red Death Redemption 2 aangeschaft.
Er is zoveel goeds over te horen, dat ik toch nieuwsgierig was en ik moet zeggen dat ik het best leuk vind..

Ondertussen op de helft van prestige 1 in black ops 4. Wat een heerlijke COD weer! Meer mensen die het spelen op de ps4? Misschien leuk om elkaar dan toe te voegen, of überhaupt mensen met eens ps4. :)

Je mag mij best toevoegen hoor, misschien dat we eens samen kunnen knallen..

PSN: Econz76

Ok. 15 jaar geleden begonnen met wow, toen veel teveel gedaan. Meer dan 200 dagen non-stop gespeeld. In 2 jaar. Veel minder gespeeld daarna. Nu hebben ze t weer opnieuw uitgebracht. Nu speel ik weer teveel. Wwat een nostalgie

Het moment waarvan we allemaal wisten dat die zou komen. Ben wel benieuwd wat jullie gedachten hierbij zijn? Ben je blij? Of juist niet?

Op dit moment denk ik dat ik gewoon bij mijn ps4 pro blijf. Gezien t feit dat ik amper game maar mijn ps4 wel dagelijks gebruik voor YouTube, Netflix, disney+

Ik zie het minstens een jaartje langer aan. Game tegenwoordig ook veel te weinig, om aan een nieuwe console te gaan. En ben blij met mn ps4 nog altijd.

Ik ga de PS5 wel halen want, na het afsteken van vuurwerk is ook gamen mijn hobby. Ik ben wel blij dat de PS5 uit gaat komen eind volgend jaar, maar ik ben wel benieuwd wat de prijs gaat worden.

Ik wil de PS5 sowieso kopen, al speel ik ook niet meer zo vaak als voorheen.
Toch wil ik hem voor mijn collectie.
Zo ben ik nog steeds in het bezit van de PlayStation, PS2, PS3 en PS4 en ze doen het allemaal nog, dus mag de PS5 niet ontbreken straks...:D

Back
Bovenaan