Games

inderdaad is het een super spel heb het vanaf de release gespeeld heb het nu 2x uitgespeeld maar ik krijg steeds het zelfde einde er schijnen 2 verschillende einde van het spel te zijn.

Morgen eindelijk de nieuwe cod, en ook eindelijk weer terug naar de basis.
Erg veel zin in. Nog meer mensen die cod spelen op ps4?

Morgen eindelijk de nieuwe cod, en ook eindelijk weer terug naar de basis.
Erg veel zin in. Nog meer mensen die cod spelen op ps4?

Ik had heel veel zin in de nieuwe COD maar was meteen genezen na het spelen van de demo.
Vooral de maps vond ik erg slecht, veel te klein en qua layout nagenoeg hetzelfde, om over de graphics nog maar te zwijgen.

Ik had heel veel zin in de nieuwe COD maar was meteen genezen na het spelen van de demo.
Vooral de maps vond ik erg slecht, veel te klein en qua layout nagenoeg hetzelfde, om over de graphics nog maar te zwijgen.

Dat is ook het probleem veel van het zelfde en vind die arcade stijl niet zo bij ww2 passen eigenlijk.

Heb ook ps4, maar heb het dezelfde probleem als de mensen boven me, heb de beta ook gedaan en dat zag er dramatisch uit en speelde niet fijn naar mijn mening, bij cod is het altijd 1 speelwijze en anders is niet mogelijk zoals bijvoorbeeld bij battlefield, ga sws nog wel ff streams kijken, maar verwacht er niet veel van.

Heb zelf de beta niet gespeeld, dus kan daar niet over oordelen. De eerste beelden die ik heb gezien vond ik erg vet en ben juist blij met kleine maps. Maar dat is persoonlijk uiteraard.

Yes! Heb 'm net opgehaald bij de gamemania. Nu die ellendige update nog. Ik wil spelen!

Update duurde bij mij bizar lang, bijna 1.5 uur. Maar nu al de nodige potjes gespeeld en vind hem weer helemaal geweldig. Zo fijn dat het weer terug naar de basis is.

Ghost Recon uitgespeeld met beide eindes, erg leuk.
Nu speel ik gratis Watch_Dogs eerst vond ik het niet zo leuk.

Het mechaniek van bewegen enzo is erg slecht en rijden is niet helemaal top.
Maar nu vind ik het stieken toch wel leuk, gratis is het te doen. 5euro wilde ik niet betalen lol

Ik speel elke dag Eurotruck Simnulator 2. Verslaafd ja. Prachtige simulator game als je gek bent van vrachtwagens.

ets2_00000.jpg

ets2_00011.jpg

ets2_00003.jpg

Back
Bovenaan