Zink Raketten [JVE-collectie]

Deze worden wel bij Xena Vuurwerk (Ede) verkocht! Zijn dat dezelfde als die van Jaco?

EDIT: Ik zie net op de site dat ze eraf zijn gehaald? Kan iemand mij uitleggen waarom?

Laatst bewerkt:
woww echt mooie pijlen!!! en voor die prijs kan je echt niks van zeggen vind ik maar ik lees van alles zijn deze niet meer te koop dit jaar? zal jammer zijn wou ze er wel bij hebben.

Mvg michel

woww echt mooie pijlen!!! en voor die prijs kan je echt niks van zeggen vind ik maar ik lees van alles zijn deze niet meer te koop dit jaar? zal jammer zijn wou ze er wel bij hebben.

Mvg michel

Jawel, ze wordne wel verkocht. Alleen (hoogstwaarschijnlijk) niet meer bij Jaco Vuurwerk. Zij waren de voorlopers met deze pijlen...

Vorig jaar heeft de Rijswijkse vuurwerkhal ze ook gehad. Echter was er toen 1 lading, die een stuk mindere kwaliteit hadden.

Dat probleem is verholpen, en de pijlen zijn inmiddels bij meerdere dealers verkrijgbaar als ik het zo lees...

Er was een restpartijtje te koop bij Xena in Ede dit jaar. Maar ik zeg "was", want tijdens de voorverkoop is dat restant zó verkocht.
Ik vraag me dus af of er überhaupt dan nog Zink pijlen te koop zijn dit jaar...?

Er was een restpartijtje te koop bij Xena in Ede dit jaar. Maar ik zeg "was", want tijdens de voorverkoop is dat restant zó verkocht.
Ik vraag me dus af of er überhaupt dan nog Zink pijlen te koop zijn dit jaar...?

De verschillende vuurwerkhal vestigingen verkopen ze toch nog steeds?
Ik begreep dat Xena Ede probeert nog een lading te bemachtigen..

Ik had ze dit jaar voor het eerst (gehaald in Arkel) en wat een dingen zeg! Hier kunnen geen andere legale pijlen tegenop. Mooie stijghoogte met een prachtig geluid (komt dat door de alu motor?) en dan dat effect... Om te smullen! Ze blijven zo lang hangen dat je bijna genoeg tijd hebt om een kopje koffie voor jezelf in te schenken.
Als ik ze volgende jaar weer kan bemachtigen komen er zeker meer pakketten.

Ik had ze dit jaar voor het eerst (gehaald in Arkel) en wat een dingen zeg! Hier kunnen geen andere legale pijlen tegenop. Mooie stijghoogte met een prachtig geluid (komt dat door de alu motor?) en dan dat effect... Om te smullen! Ze blijven zo lang hangen dat je bijna genoeg tijd hebt om een kopje koffie voor jezelf in te schenken.
Als ik ze volgende jaar weer kan bemachtigen komen er zeker meer pakketten.

kan niks anders zeggen dat ik het compleet met je eens ben :D
heb ze er ook bijgehaald (in arkel)
ik was gisterenavond al erg tevreden over de killing arrow ,maar deze pijlen hebben me toch echt aangenaam verast
en zal ook zeker niet twijfelen of ik ze volgend jaar weer neem

Hoi ik had er een rekje van 30 van deze pijlen tegelijk afgestoken als finale.
Ik moet zeggen ver weg de beste legale pijlen van nederland.
En via de online bestelling bij elden in duitsland had ik 31 pijlen voor 74 euro.

En inderdaad filmpje en foto's van mijn show volgt spoedig.

mvg Debull79

en Zie hier!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Ze zijn dit jaar ook te koop bij Party Max Vuurwerk in Vogelwaarde.
Afgelopen week net binnen gekomen, hier wat foto's van het nieuwe uiterlijk:

1z1eohg.jpg

2itm0iu.jpg

Hmm... daar heb ik nog helemaal niet eens over nagedacht. Ga ik vanavond even navragen ;) Mischien dat ze inderdaad niet geclassificeerd worden als vuurwerk wat in een kooi moet.. 't blijven 40grams pijlen.

Dit jaar een pakketje besteld bij soumanvuurwerk, in hattem. Ben erg benieuwd na alle reacties

Ik had ze daar ook vorig jaar gehaald en ik had allemaal met gouden regen(vindt ik niet erg hou erg van dit effect).
Terwijl ze wel verschuilden doppen bovenop hadden.

een vraagje zit er verschil in nl zink van jaco en rijswijk!!!
weet iemand dat,of is het een fabel!! alvast bedankt.

Het zijn dezelfde pijlen, alleen de zilver blink van de van Rijswijk(en ook alle andere nieuwe dealers in NL) is veel minder dan op de 1e video's van de pijlen van Jaco. Verder vond ik ze net zoals op de 1e video's van Jaco.

Back
Bovenaan