Jupilerfreak
Banned
Verkeerd bekeken, mijn excuses. Goed dat dat je mij hier op wijst. De prijs wordt zo zeker een stuk acceptabeler.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Giant! Echt prachtig! Vooral de gouden boeketten waren groots! De blinkers bleven heel lang hangen, die met blauwe balletjes was minder gevuld maar die balletjes bleven ook weer opvallend lang hangen. Toppijlen, maar de 69euro is een tikje duur naar mijn mening. De 55euro die mijn maat betaalde met de kortingsbon is een goede prijs voor 10 van deze pijlen, absoluut je geld waard.
Ik had ze ook dit jaar.
Normaliter heb ik het helemaal niet op pijlen vanwege de mooie start en de kleine vlutuitwerking.
Dit was hele ander koek.
Er gaan er een 20 tal de lucht in als een Girondole.
Ze staan op het filmpje, dus nog even geduld.
Ik heb vol op genoten van deze pijlen, echt een top product voor de nederlandse markt.
hopenlijk zijn ze er volgend jaar weer.
T-Sec, bedankt voor deze verkooptip, daar neem ik een Corona opGroetjes Giron
Ik meen dat Giron deze pijlen verwerkt heeft in zijn eigen consumentenshow. Deze staat geplaatst onder het multimedia gedeelte op het forum. En is ook zeker weten even het bekijken waard aangezien de opzet van de show al zeer groots is, laat staan dat ik het over de uitwerking heb.
+ YouTube Video | |
Jaco zou de verkoopcijfers van vorig jaar bekijken en daarbij een beslissing gaan maken of ze dit jaar ook te koop zijn, dit is wat ik tenminste vorig jaar gelezen heb.
De kosten tegen de baten afwegen dus. Persoonlijk hoop ik ook dat ze in het assortiment blijven.
Ik weet het niet helemaal zeker maar ik heb begrepen dat ze niet meer bij Jaco verkocht zullen worden. Nogmaals dit is NIET helemaal zeker. Ik weet ook niet meer precies wat ik gehoord heb maar volgens mij zullen andere winkels ze verkopen. MOcht dit het geval zijn dan zullen we weer proberen een aktie te organiseren in de vorm van een kortingsbon.
feit is wel, dat die ik op film heb gezien van jaco veel beter waren dan die van de rijswijkse vuurwerkhal, en ook de meningen op fora's bevestigen dit.
het zou echt jammer zijn als hij ze niet meer zou verkopen omdat opeens iemand anders ze ook verkoopt.