Zink Raketten [JVE-collectie]

Verkeerd bekeken, mijn excuses. Goed dat dat je mij hier op wijst. De prijs wordt zo zeker een stuk acceptabeler.

Laatst bewerkt:
Echt hele mooie pijlen, mooie blinker effecten ook.

offtopic vraag: Jupilerfreak ben je geen mod meer ofzo?

Offtopic: Tijdelijk even niet meer, wegens tijdgebrek.

Ontopic: Pijlen met de naam, maar de stijgkracht ontbreekt! :sad:

Ik vind de effecten van de laatste pijlen wel mooi de eerst zijn gewoon standaard of lijken veel op standaard pijlen en de laatste pijlen vond ik ook wel wat rechter om hoog gaan. Maar ik vind als ik ze zo zie het geld zeker waard maar nou er de laatste tijd zo veel Nl vuurwerk gecontroleerd denk ik dat deze afgekeurd worden, Vorig jaar had ik hoe hete die pijlen ook al weer.. Iets met earth, water, fire, wind nou die pijlen vond ik hetzelfde als deze stijgen slecht op enzo eentje ging maar 5meter de lucht in en knalde toen op mijn opa zijn auto uit elkaar en de rest vloog in een boom. Ik vind de enige echte goede sierpijlen uit nederland de ninja pijlen en een paar pijlen van Diamond Collection.

Giant! Echt prachtig! Vooral de gouden boeketten waren groots! De blinkers bleven heel lang hangen, die met blauwe balletjes was minder gevuld maar die balletjes bleven ook weer opvallend lang hangen. Toppijlen, maar de 69euro is een tikje duur naar mijn mening. De 55euro die mijn maat betaalde met de kortingsbon is een goede prijs voor 10 van deze pijlen, absoluut je geld waard.

Giant! Echt prachtig! Vooral de gouden boeketten waren groots! De blinkers bleven heel lang hangen, die met blauwe balletjes was minder gevuld maar die balletjes bleven ook weer opvallend lang hangen. Toppijlen, maar de 69euro is een tikje duur naar mijn mening. De 55euro die mijn maat betaalde met de kortingsbon is een goede prijs voor 10 van deze pijlen, absoluut je geld waard.

Helemaal mee eens echt top pijlen! Die 55 euro (via FPM) helemaal waard! Effecten bleven goed lang hangen en waren echt groot.

Ik had ze ook dit jaar.
Normaliter heb ik het helemaal niet op pijlen vanwege de mooie start en de kleine vlutuitwerking.
Dit was hele ander koek.
Er gaan er een 20 tal de lucht in als een Girondole.
Ze staan op het filmpje, dus nog even geduld.
Ik heb vol op genoten van deze pijlen, echt een top product voor de nederlandse markt.
hopenlijk zijn ze er volgend jaar weer.
T-Sec, bedankt voor deze verkooptip, daar neem ik een Corona op :biertje:Groetjes Giron

Ik had ze ook dit jaar.
Normaliter heb ik het helemaal niet op pijlen vanwege de mooie start en de kleine vlutuitwerking.
Dit was hele ander koek.
Er gaan er een 20 tal de lucht in als een Girondole.
Ze staan op het filmpje, dus nog even geduld.
Ik heb vol op genoten van deze pijlen, echt een top product voor de nederlandse markt.
hopenlijk zijn ze er volgend jaar weer.
T-Sec, bedankt voor deze verkooptip, daar neem ik een Corona op :biertje:Groetjes Giron

Zou je de film nog een keer op Blip.tv of YouTube willen plaatsen?
Ik ben erg benieuwd naar de uitwerkingen van deze pijlen.

Groeten Pyro-rola

Ik meen dat Giron deze pijlen verwerkt heeft in zijn eigen consumentenshow. Deze staat geplaatst onder het multimedia gedeelte op het forum. En is ook zeker weten even het bekijken waard aangezien de opzet van de show al zeer groots is, laat staan dat ik het over de uitwerking heb.

Ik meen dat Giron deze pijlen verwerkt heeft in zijn eigen consumentenshow. Deze staat geplaatst onder het multimedia gedeelte op het forum. En is ook zeker weten even het bekijken waard aangezien de opzet van de show al zeer groots is, laat staan dat ik het over de uitwerking heb.

Klopt helemaal. :D
Ik had er 20 in totaal en je ziet ze terug in de film op 6.16 tot 6.52 minuten
HIER staat de show.
Hafe fun with it !!!
Giron

zoooooo, wat waren ze weer geweldig mooi!!! Ik hoop toch zo dat ze in de collectie blijven! Dan gewoon stug elk jaar weer een pak van!
Hier een filmpje van de gouden, gister door ons afgeschoten en gefilmd (effect lijkt wel kleiner dan in t echt, is huge voor NL begrippen!)
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Weet iemand hoe of de Nederlandse Zink vuurpijlen dit jaar weer verkrijgbaar zijn bij Jaco.
Ik heb verhalen gehoord, dat Jaco ze niet meer ging/wou verkopen, omdat de Rijswijkse vuurwerkhal ze vorig jaar ook verkocht?:angry:

Ik hoop toch van wel!

Als je ze kan krijgen zeker doen!
zelf heb ik nog nooit zulke goeie nl pijlen gehad!

Jaco zou de verkoopcijfers van vorig jaar bekijken en daarbij een beslissing gaan maken of ze dit jaar ook te koop zijn, dit is wat ik tenminste vorig jaar gelezen heb.

De kosten tegen de baten afwegen dus. Persoonlijk hoop ik ook dat ze in het assortiment blijven, voor de zekerheid heb ik er nog 5 achter gehouden om er zeker van te zijn dat ik er dit jaar nog een paar had.

Jaco zou de verkoopcijfers van vorig jaar bekijken en daarbij een beslissing gaan maken of ze dit jaar ook te koop zijn, dit is wat ik tenminste vorig jaar gelezen heb.

De kosten tegen de baten afwegen dus. Persoonlijk hoop ik ook dat ze in het assortiment blijven.

Ik weet het niet helemaal zeker maar ik heb begrepen dat ze niet meer bij Jaco verkocht zullen worden. Nogmaals dit is NIET helemaal zeker. Ik weet ook niet meer precies wat ik gehoord heb maar volgens mij zullen andere winkels ze verkopen. MOcht dit het geval zijn dan zullen we weer proberen een aktie te organiseren in de vorm van een kortingsbon.

Deze 2 posts samen vormen exact het verhaal dat ik ook te horen heb gekregen. Er was nogal discussie ontstaan doordat o.a. De Rijswijkse vuurwerkhal ze ook in het assortiment opnam.
Jaco Vuurwerk was de voorloper en heeft er een hoop moeite in gestoken om deze pijlen op de Nederlandse markt te krijgen. Voor mij blijven het aanraders en hopelijk zien de cijfers van Jaco er goed uit en kunnen we de Zink's weer verwelkomen dit jaar.
De tijd zal het leren ;) Of iemand anders die uitsluitsel kan geven :P

feit is wel, dat die ik op film heb gezien van jaco veel beter waren dan die van de rijswijkse vuurwerkhal, en ook de meningen op fora's bevestigen dit.

het zou echt jammer zijn als hij ze niet meer zou verkopen omdat opeens iemand anders ze ook verkoopt.

feit is wel, dat die ik op film heb gezien van jaco veel beter waren dan die van de rijswijkse vuurwerkhal, en ook de meningen op fora's bevestigen dit.

het zou echt jammer zijn als hij ze niet meer zou verkopen omdat opeens iemand anders ze ook verkoopt.

Het ene filmpje is het andere niet, goede opnames van vuurwerk blijven moeilijk.
Ik kwam laatst dit filmpje tegen op You Tube,
http://www.youtube.com/watch?v=VvNZhDBnTVs

En dit jaar gewoon weer dezelfde want wij vinden ze wel mooi en gelukkig alle klanten die ze gewonnen of gekocht hadden ook.

Frits

blijven toch gewoon de beste pijlen in nederland
en goede beelden ook
hoop dat ik ze dit jaar weer kan hebben

Back
Bovenaan