Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
woww echt mooie pijlen!!! en voor die prijs kan je echt niks van zeggen vind ik maar ik lees van alles zijn deze niet meer te koop dit jaar? zal jammer zijn wou ze er wel bij hebben.
Mvg michel
Er was een restpartijtje te koop bij Xena in Ede dit jaar. Maar ik zeg "was", want tijdens de voorverkoop is dat restant zó verkocht.
Ik vraag me dus af of er überhaupt dan nog Zink pijlen te koop zijn dit jaar...?
Ik had ze dit jaar voor het eerst (gehaald in Arkel) en wat een dingen zeg! Hier kunnen geen andere legale pijlen tegenop. Mooie stijghoogte met een prachtig geluid (komt dat door de alu motor?) en dan dat effect... Om te smullen! Ze blijven zo lang hangen dat je bijna genoeg tijd hebt om een kopje koffie voor jezelf in te schenken.
Als ik ze volgende jaar weer kan bemachtigen komen er zeker meer pakketten.
+ YouTube Video | |
weet iemand of deze prachtige pijlen nog verkocht worden?
Ze gaan ze dit jaar gewoon weer verkopen.
Ik kreeg een wat duidelijker antwoord: er worden bij Jaco dit jaar GEEN Zink pijlen verkocht.
Dit jaar een pakketje besteld bij soumanvuurwerk, in hattem. Ben erg benieuwd na alle reacties
een vraagje zit er verschil in nl zink van jaco en rijswijk!!!
weet iemand dat,of is het een fabel!! alvast bedankt.