bij een vriend van me hebben ze om half 8 s'avonds een emmer water over zijn zena revolution box gegooid.
waardoor er 5 cakes niet af gingen.
hoe zielig ben je dan?
Hier totaal geen gezeur.
Overdag wat dingen afgestoken en geen gezeik gehad. Om 18 een boel cakes gedaan en alleen kijkende en blije mensen.
In de avond ook geen gezeur gehad alleen maar complimenten, paar keer mensen die vroegen of we even konden wachten omdat ze bang waren of een hond hadden. Vaak a in de gaten gehad en van tevoren al gewacht, bedankten ons allemaal en wensten ons veel plezier.
Toch tof om geen gezeur te hebben, elk jaar met die negatieve nieuwsberichten toch een soort van doemscenario dat iemand herrie komt schoppen.
Op 1 januari tijdens het schoonmaken meerdere complimenten gehad voor het vuurwerk en dat we het ook opruimden.
Slechts een vrouw met een hond die ik ng nooit eerder heb gezien die zei dat we alleen om dat opruimen al eigenlijk dat *** vuurwerk nietaf zouden moeten willen steken.
Gezegd dat het prachtig was, beste wensen gewenst en er op gewexen dat ze dr schijt van dr hond 20 meter verderop gewoon liet liggen. Die was snel uitge***d.
Voor dat bericht hierboven.
Als iemand een emmer water bij mij over zo'n dure cakebox zou gooien zou ik m toch wel een paar finke bloedstoten verkopen.
Zulk gedrag is pas associaal.
Als je een probleem hebt met het vuurwerk om een goede of slechte reden spreek me/ons er dan volwassen als een vent op aan en ga niet van die rare fratsen uihalen.