Zentax

Dit is toch gewoon dezelfde als Double Identity maar dan met spinning tails ipv stationaire? Zelfde aantal schoten, afwisseling kleurboeketten, zelfde finale... Beetje meer kruit en geld voor de draaiende staartjes.

Laatst bewerkt:
Vet blokje hoor. Eens kijken wat de prijs bij mij in de buurt gaat worden. Wel een voor op mijn lijst denk ik.:)

Ik heb deze cake op aanraden van verschillende mensen toch nog eens goed bekeken en ik ben er toch door gecharmeerd geraakt, weliswaar zijn de effecten in mijn ogen niet al te groot maar op de manier hoe ze er komen, door het lijkt wel een stel omhoog geschoten kometen vind ik echt adembenemend en zal ik deze cake zeker proberen te bemachtigen.

Hiervan heb ik er ook 2 besteld.. vind 't werkelijk een geniale cake.
Mooie spinners met hele vette kleuren erboven die je niet vaak tegenkomt!

Het doet me zeer om te zeggen, ik had het écht anders gehoopt en zou het liever niet zeggen... Maar hij viel me toch een beetje tegen. Hij had nog spinning tails, maar die waren lang niet zo vol als op de demo in Rijssen. Wel waren de mooie kleuren gewoon aanwezig.

Ziet er wel stuk minder uit dan op de demo van rubro,was voor mij 1 die er zeker moest komen.
Maar nu vind ik de spinners minder speciaal,moet er nog maar even over nadenken.

Ziet er wel stuk minder uit dan op de demo van rubro,was voor mij 1 die er zeker moest komen.
Maar nu vind ik de spinners minder speciaal,moet er nog maar even over nadenken.

Ook ik ben niet echt overtuigd na het zien van dit filmpje, de vette komeetachtige spinners waardoor ik zo gecharmeerd was van deze cake vind ik in dit filmpje niet echt terug.
Maar ik zal hem zelf bij een andere demo nog even goed moeten bekijken om tot een eind oordeel te komen.

Zou het niet aan de camera kunnen liggen? Iedere opname is anders. Ik denk dat het wel mee zou kunnen vallen nog.

Dit zijn meer normale spinners terwijl in de democakes het zo'n Marijnachtige komeetswirl was. Da's jammer. Zo zou je denken dat ze boeket én tail wel samen in een tube zouden moeten krijgen, niet in aparte zoals nu. Zie ook weer dat het boeket niet supervol is en beetje té hard uiteenslaat. Blijft wel originele cake, mooie combinatie en fijne kleuren.

Ik gaf al aan dat de film niet van optimale kwaliteit is. De kleuren komen niet naar voren, maar je ziet wel wat de spinners doen en wat de boeketten doen. Vooral de spinners waren gewoon niet te vergelijken met de demo versie, en dat was wel waar ik deze cake zo graag om wou aanschaffen. Natuurlijk is het geen slechte cake, maar hij mist gewoon dat beetje extra wat er in de eerdere versie wel bij zat :)

Ik heb hem dus besteld,

Hoe gaan we dit oplossen Wim als deze cake niet zo presteert als op de demo van jullie? Er werd beloofd dat dit productie cakes zouden zijn!

Back
Bovenaan