Zentax

Ik weet nu wel zeker dat veel cake's op de demo van Rubro Samples waren.
Nu op de Demo van Rubro kwamen sommige cake's tog niet echt uit de verf.
Daar was dit er een van.
Ik werd er iig niet echt warm van!
Hoop niet Dat Rubro teveel langs hun schoenen heeft gelopen.. Dan vrees ik dat is strax ook een matige imortal gold enZv heb.
Gelukkig had ik deze cake en de Eventcake 4 nog niet besteld!.
Pfff.

Jammer Gemiste kans.

Na de demo heb ik in ieder geval wat minder haast om te bestellen. Eerst nog maar wat andere demo's afwachten voordat ik mijn rubro lijst ga bestellen.

Kan het vocht/harde wind/regen geweest zijn?

Ik weet nu wel zeker dat veel cake's op de demo van Rubro Samples waren.
Nu op de Demo van Rubro kwamen sommige cake's tog niet echt uit de verf.
Daar was dit er een van.
Ik werd er iig niet echt warm van!
Hoop niet Dat Rubro teveel langs hun schoenen heeft gelopen.. Dan vrees ik dat is strax ook een matige imortal gold enZv heb.
Gelukkig had ik deze cake en de Eventcake 4 nog niet besteld!.
Pfff.

Jammer Gemiste kans.

Bekijk het eens van een andere kant. Je bent misschien één van de weinigen die enigszins sceptisch was en besloten heeft om de kat uit de boom te kijken. Met jou zijn er misschien nog wel een aantal die hetzelfde gedaan hebben. Daarentegen zijn er ook en heleboel die het hoofd gek hebben laten maken en al grof besteld hebben. Zie het dan zo. In dat geval heb jij een meevaller te pakken en kan je voor iets anders kiezen. Voor anderen is het te hopen dat de bestelling die ze gedaan hebben met oud en nieuw niet vies tegen valt.

Ik zou zeggen, wacht het even lekker af.

Na de demo heb ik in ieder geval wat minder haast om te bestellen. Eerst nog maar wat andere demo's afwachten voordat ik mijn rubro lijst ga bestellen.

Kan het vocht/harde wind/regen geweest zijn?

Nee lijkt me sterk,dit zijn gewoon totaal andere spinners.
Wel jammer want wim beweerd wat je ziet is wat je koopt,dat is dus niet het geval bij deze blijkbaar.

Bekijk het eens van een andere kant. Je bent misschien één van de weinigen die enigszins sceptisch was en besloten heeft om de kat uit de boom te kijken. Met jou zijn er misschien nog wel een aantal die hetzelfde gedaan hebben. Daarentegen zijn er ook en heleboel die het hoofd gek hebben laten maken en al grof besteld hebben. Zie het dan zo. In dat geval heb jij een meevaller te pakken en kan je voor iets anders kiezen. Voor anderen is het te hopen dat de bestelling die ze gedaan hebben met oud en nieuw niet vies tegen valt.

Ik zou zeggen, wacht het even lekker af.

En zo is het maar net.!
Amen!

Een maand geleden noemde me ze nog een Negatief ventje om me meningen:p.
Maar ag ik ben nu iig blij dat ik nog ff heb gewacht met Rubro.
Ik ga idd nog eerst wat Demo's bekijken.
Dan maar bestellen zonder kortingen.. Mocht er wat goeds tussen zitten:wink:

Laatst bewerkt:
En zo is het maar net.!
Amen!

Een maand geleden noemde me ze nog een Negatief ventje om me meningen:p.
Maar ag ik ben nu iig blij dat ik nog ff heb gewacht met Rubro.
Ik ga idd nog eerst wat Demo's bekijken.
Dan maar bestellen zonder kortingen.. Mocht er wat goeds tussen zitten:wink:

Genoeg te vinden met kortingen ook in december nog. Gewoon goed rondkijken.

Het doet me zeer om te zeggen, ik had het écht anders gehoopt en zou het liever niet zeggen... Maar hij viel me toch een beetje tegen. Hij had nog spinning tails, maar die waren lang niet zo vol als op de demo in Rijssen. Wel waren de mooie kleuren gewoon aanwezig.

Ik ben vooral benieuwd naar de afstand waarop je stond toen er gefilmd werd, was dat een soortgelijke positie als op de demo? Toen stonden we er allemaal bijna recht onder, zoals het ook met O&N in de straat zal zijn, en vaak sta je bij een demo van een verkooppunt wat verder weg dan bij een winkeliersdemo van een importeur (is mijn persoonlijke ervaring).

Ziet er nog wel best goed uit hoor.

Maar iedereen verwachte het toch al? Moet je maar niet zo vroeg bestellen he.

Als je zown demo van Rubro ziet, zulke boeketten, zulke knallen.
Dan moet er toch een belletje rinkelen?

Ziet er nog wel best goed uit hoor.

Maar iedereen verwachte het toch al? Moet je maar niet zo vroeg bestellen he.

Als je zown demo van Rubro ziet, zulke boeketten, zulke knallen.
Dan moet er toch een belletje rinkelen?

Als je aan Rubro zelf vraagt over er sample's worden geschoten en dit wordt ontkend. Tja een beetje vertrouwen in een bedrijf moet mogelijk zijn. Deze is nu flink geschaad! Ik hoop dat ik de Zentax nog kan inwisselen voor een andere cake.

Ik las ergens dat het flink waaide? Klopt dat? Want datmaakt met zulke spinning tails wel flink wat uit.
Ik was er niet bij, dus kan enkel reageren op films.
Greetz

Paniek om niks. Wacht gewoon nog een paar demo´s en oud en nieuw af! Beetje vertrouwen in Wim, vorig jaar waren de producten de 31e ook allemaal top!!!

Bij Ano voor het eerst live gezien en voor 15 gram per tube vond ik hem erg goed.
Tail was vol en spinde redelijk hard, kleuren in de boeketten waren erg zuiver en fel!
Ik ben in ieder geval blij dat ik deze besteld heb.

Gelukkig zijn de mooie kleuren wel behouden! De tails komen niet in de buurt,van de demo versie,jammer! Baal wel een beetje,maarja miepen heeft geen zin. Nuchter nadenken volgend jaar,wel! Ik vind het nog steeds wel een goede cake,alleen in het genre topper streep ik hem door.

Op de laatste film, wat dichterbij vind ik er weinig mis mee! zeer nette cake hoor.. snap die drukte niet zo,,

Op de laatste film, wat dichterbij vind ik er weinig mis mee! zeer nette cake hoor.. snap die drukte niet zo,,

De film van shell-martijn was bij de rubro demo,dus niet bij de afgelopen demo van Ano.
Zoals je ziet is er duidelijk verschil tussen die 2,maar goed kijken hoe hij bij andere demo`s presteert.

Back
Bovenaan