Zena Trophy 2019 - 21 september - Kalkar, Duitsland - Henri's Kerstboodschap

Je kan matuurlijk ook met 2 man boeken.
Met 50 personen is de bus vol. Ik weet niet of ze meer bussen gaan inzetten vanaf andere plaatsen. Als je contact met ze opneemt zoals ik: ze reageren rete-snel.

Dag vuurwerkcrew!

Wij zoeken nog helpende handen voor Zena Trophy 2019! Wil jij werken op het vetste vuurwerkfestival van het jaar? Meld je dan nu aan via [email protected]
#zt19 #harderbetterworking #teamzena

LET OP! Wij zijn vooral op zoek naar mensen die een avondshift draaien. De opbouwers voor de vuurwerkshows zijn reeds voorzien.

VRIJWILLIGERS.png

Goeie dag medefreaks!

Ik heb een vraagje: Is er iemand die nog 2 plaatsen in zijn auto over heeft voor de terugweg en langs de omgeving midden-Nederland komt rijden (bij Ede)? Zo ja, zouden we (maat en ik) dan mee kunnen rijden? Uiteraard tegen vergoeding van de benzine.
Reactie kan via pb.
Alvast bedankt.

Arnoud

Het aftellen is nu echt begonnen en wat kijk ik er al naar uit. Enige tijd geleden is Team VWC op het forum bekend gemaakt en onlangs is er een filmpje op YouTube verschenen van het team dat Duitsland gaat vertegenwoordigen tijdens de Trophy Battle. Dit jaar gaan de mannen en vrouw van Röder Feuerwerk, namens Duitsland de strijd aan om de Zena Trophy.

Zie hieronder het promofilmpje inclusief voorwoord van Heiko over de Trophy. Teamvideo begint op 3:17 min DAS MUSS DRÜCKEN:

Dit jaar zijn ze er weer, de Zena Trophy VIP tickets! Wees er snel bij want op = op! Het beste plekje op het hele terrein met een all-inclusive formule qua drank en eten!
Haal je tickets hier! - > https://eventix.shop/fqzqukxq

#ZT19 #zenatrophy #zenavuurwerk #HBF #harderbetterfaster #snapte #Ikwilhet #VIP #VeryImportantPerson #Vippertje

VIPTICKETS.png

Is mij voor het geld iets te veel van het goede. Laat mij maar lekker de gewone man spelen en het festival ervaren zoals een ieder! Maar voor de gene die dit wel interessant vinden, prima toch.

Ga ook als normale liefhebber over het festival...
Was het nu toegestaan om zelf ook wat te drinken mee te nemen?
Zit te denken aan paar klapstoeltjes en koelbox :D

Ga ook als normale liefhebber over het festival...
Was het nu toegestaan om zelf ook wat te drinken mee te nemen?
Zit te denken aan paar klapstoeltjes en koelbox :D

Eigen drank/eten meenemen is niet toegestaan, bij binnenkomst wordt je tas gecheckt. Moest vorig jaar zelf m'n flesje spa blauw achterlaten. :sad:

Klapstoeltjes zijn overigens geen probleen, daar heb ik zat mensen mee gezien!

Back
Bovenaan