Zena Trophy 2019 - 21 september - Kalkar, Duitsland - Henri's Kerstboodschap

Leuk die filmpjes, zo krijg je toch een beter beeld van de mensen achter de show. Ook zag ik in het filmpje van team VWC al een stukje schietlijst met o.a. producten van Funke.. Dat belooft veel goeds! :yes:

Dit jaar wordt mijn eerste keer dat ik een vuurwerkfestival bezoek, ik weet niet in hoeverre ik mijzelf straks verpest door meteen, naar zo lijkt het, een hele goede te gaan.

Mochten er nog mensen willen carpoolen, wij rijden vanaf Bleiswijk en stoppen eventueel nog in Utrecht.

Hier onze post op Blablacar: https://www.blablacar.nl/trip/carpooling/1697548767-bleiswijk-kalkar/

EDIT: Zojuist al twee mensen kunnen vinden, dus de auto is vol :P

Ik heb er onwijs veel zin in en ben reuzebenieuwd!

Laatst bewerkt:
Ik hoop wel dat we iets beter weer krijgen dan vorig jaar. Het mag de pret niet drukken, maar toch is het allemaal iets minder prettig in een poncho... :bonk:

Slechter dan vorig jaar kan het niet.. wij waren er halverwege klaar mee. Maar tot nu toe geven ze het ideale weer op! Droog, rond de 20 graden met een beetje wind voor de rook.

Ah joh. Paar pilsjes in je mik gooien, en je hebt al niet eens meer door dat het regent. Maar inderdaad vooralsnog prima weersverwachting. :)

Ah joh. Paar pilsjes in je mik gooien, en je hebt al niet eens meer door dat het regent. Maar inderdaad vooralsnog prima weersverwachting. :)

Die luxe had ik helaas niet want ik moest bobben... maarja gelukkig nu mooi weer. Kan altijd veranderen maar het blijft tot nu toe stabiel.

Ik hoop wel dat we iets beter weer krijgen dan vorig jaar. Het mag de pret niet drukken, maar toch is het allemaal iets minder prettig in een poncho... :bonk:

Als we de weersvoorspellingen mogen geloven, gaat het een ideale prachtige dag worden!
In ieder geval het tegenovergestelde van vorig jaar.

Ik heb er zin in!

2019-09-14 15.57.34.jpg

Bedankt voor het geweldige filmpje LVT, mooi gemaakt. Weersvoorspelling zien er top uit, dat moet weer een geweldige editie worden.

Dit jaar wordt mijn eerste keer dat ik een vuurwerkfestival bezoek, ik weet niet in hoeverre ik mijzelf straks verpest door meteen, naar zo lijkt het, een hele goede te gaan.

Mochten er nog mensen willen carpoolen, wij rijden vanaf Bleiswijk en stoppen eventueel nog in Utrecht.

Hier onze post op Blablacar: https://www.blablacar.nl/trip/carpooling/1697548767-bleiswijk-kalkar/

Mijn eerste festival was Fallas, ook daarna andere shows blijven waarderen :cool:

En voor diegenen, die vanuit het zuiden nog geen vervoer hebben, is de uitgaansbus een uitkomst. Ook o.a via Eindhoven,Venlo,Venray,Boxmeer.

Loopt nog niet echt warm, maar wie weet de laatste week. Gaat vaker zo. En nee, ik werk er niet (voor). Enkel een tip voor diegenen die graag willen, maar geen vervoer hebben :

http://www.uitgaansbus.nl/agenda/2799/zena-trophy-2019_kalkar_zaterdag-21-september-2019.html

Iemand die evt nog plek heeft voor 1 persoon in de auto? (Regio Utrecht of Groningen) mijn kameraden hebben me in de steek gelaten

Ben jij een echte snelheidsduivel? Waag dan nu je kans op de Zena Trophy 2019 om de snelste ronde te rijden op een racesimulator en maak kans op 100 euro aan vuurwerk! Voor deelname en spelregels kan je terecht in de Fun Corner @ Zena Trophy 2019! Wij trekken alvast onze raceschoentjes aan!

70059954_2427887057306297_2929013528020910080_n.png

Back
Bovenaan