Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Het blijft gewoon subliem dat een inporteur/dealer zo'n groots event organiseert voor ons als vuurwerkliefhebbers. Andere importeurs/dealers met veel grotere omzet heb ik zoiets nog niet weten doen. Het blijft telkens een feest om met zovelen te genieten van deze dag. Top!
Helemaal mee eens.
veel waardering voor zena die dit toch weer jaarlijks organiseerd voor de liefhebbers!

Ben ik het ook mee eens, ze verdienen echt grote complimenten hiervoor. Een hoop liefhebbers kunnen hierdoor relatief dichtbij huis shows zien die je niet in ons eigen landje kunt meemaken.

Dit jaar wordt onze tweede Trophy. Vorig jaar samen met mijn zoon van 15 voor het eerst dit evenement bezocht. We vonden het geweldig en kijk er nu al naar uit om dit geweldige evenement mee te gaan maken. Zena TOP.

Kijk er naar uit, helemaal top dat ze dit organiseren, ik vind de shows van Zena altijd lekker. gewoon lekker veel vuurwerk ;D. heb er zin in!

*NIEUWS*
Dit jaar geen mascleta.
Ik heb niet precies gehoord wat daarvoor in de plaats komt maar het zou wel dubbel zoveel budget krijgen als de mascleta van afgelopen kaar. Bron: mei meeting zena

Van wat ik begreep een Nocturna. Dus knallen in het donker, en inderdaad met dubbel budget. Daarnaast zullen ze proberen om van 5 naar 6 inch te gaan, maar dit is nog niet zeker.

Laatst bewerkt:
Vind ik niet heel erg, met een Nocturna kun je geweldige dingen doen, vooral als het budget verdubbeld is.

Nocturna dus... dan heb je toch alsnog een mascleta (welliswaar ondersteunt met siervuurwerk). Ik vermoed dat dit ook pas in het donker zal plaatsvinden. Betekent dit dat de begintijd ook later zal zijn?

Nocturna dus... dan heb je toch alsnog een mascleta (welliswaar ondersteunt met siervuurwerk). Ik vermoed dat dit ook pas in het donker zal plaatsvinden. Betekent dit dat de begintijd ook later zal zijn?

Inderdaad. En of de begintijd later zal zijn horen we vast nog wel voor eind september... :wink:

De hotels in de omgeving beginnen flink vol te raken voor 22 september. Eerdaags toch maar boeken, inclusief annuleer-optie. Je weet nooit...

Ik vond het stuk prima te rijden vorig jaar en je hebt genoeg tijd om toch nog 2 biertjes te kunnen nuttigen in het mooie weer. Ik ga dit jaar dus ook gewoon weer lekker heen en weer rijden!

Ik heb een hotelletje geboekt vanmiddag, op 6km afstand. Dan kan er net een biertje extra in, en met een beetje geluk kan ik een lift regelen van en naar het hotel. Is mij prima bevallen vorig jaar, sta ik toch net even wat relaxter op het festival.

Hallo Vuurwerk fans.

Ook dit jaar gaat er een bus transfer vanuit groenrijk Tilburg naar de zena-trophy!!

voor meer informatie en tickets vind je op https://www.tuinmeubels.nl/product/2513/busreis-zena-trophy-22-september-2018

Wie gaat er mee??

Vuurwerk team Groenrijk Tilburg

Nog wel even een tip: jullie hebben het programma van vorig jaar nog op jullie webpagina staan. Omdat daar onderdelen instaan die er dit jaar niet meer zijn, zoals de Mascleta (zie vorige pagina), en omdat de tijden nog niet bekend zijn is het misschien beter om dat daar even weg te halen.

Back
Bovenaan