Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Op www.Socialdeal.nl kun je vouchers kopen voor het pretpark Wunderland Kalkar voor nog geen €20pp met eten en drinken inbegrepen.. Misschien wat forumleden die hun dagje Kalkar hiermee kunnen uitbreiden.

Toch maar een weekend arrangement geboekt bij wunderland alvast. Sommige arrangementen zijn namelijk niet meer beschikbaar dat weekend.....

Ik zie het nu ook, thanks. De prijs is me echter te gortig, zeker omdat ik echt pas op zaterdag die kant op ga.

Ja, dan is het wel wat duur idd. Maar ben samen met zijn zoon. Dus we gaan ook ff het pretpark in op vrijdag en zondag, en uiteraard is gewoon eten en drinken gedekt.

Op het festival is er een aangewezen plek voor kids waar je (onder begeleiding) cat.1 kan afsteken!

Klopt, maar (vorig jaar) geen zelf meegebracht spul. Ze hadden voor de kids inderdaad een stand met een 'veilig vuurwerk afsteken' thema, waarbij Cat. 1 werd uitgereikt en mocht worden afgestoken.

Vorig jaar was de planning er al doorheen rond deze tijd.
Is er al nieuws hoe deze Zena trophy er uit gaat zien dit jaar ?

Jerry: Lijk mijn helemaal niet fijn voor jou Hond zijn oren met de Mascleta klapen en dan zoveel geweld dus als je geen hondwil met gebarentaal laat hem thuis.

Mascaleta ging toch niet door?

Klopt, de mascleta gaat inderdaad niet door. In plaats van een mascleta wordt er een Nocturna geschoten.

Info toegevoegd aan startpost:

Stad/dorp: Kalkar
Land: Duitsland
Datum: 22 september 2018
Tijdstip: ...
Schietbedrijf: Xena Vuurwerk
Max. kaliber: Consumenten en professioneel vuurwerk
Bijzonderheden: Zena Trophy 2018. Programma volgt!

ZT18_FB_COVER4.jpg

Een Nocturna is toch een ... in 't donker? Gaaf hoor.. Kan niet wachten! :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, de mascleta gaat inderdaad niet door. In plaats van een mascleta wordt er een Nocturna geschoten.

Hmm vind ik helemaal nog niet zo'n gek idee. Sowieso leuk om eens wat nieuws te zien op de trophy. Hopelijk word het programma ook korter en alles wat dichter op elkaar gepropt op deze manier :D

Laatst bewerkt:
Het beloofd weer een groot spektakel te worden, ik heb er iig al enorm veel zin in.

Back
Bovenaan