Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Allemachtig die showoff... Zo bizar mooi. Ik heb zulke wonderschone beelden gezien en dan die hoeveelheden... De natte droom van elke freak, en Zena zet het retestrak neer. Elk jaar de reis meer dan waard, onvergetelijk.

Wauuww. Letterlijk oorschade bij de nocturna, wat was die dik!!

Show-off was een nog beter dan vorig jaar! Heerlijke opbouw, lekker strak, en natuurlijk mega veel cakes!!

Zometeen nog genieten van eindshowtje, ben benieuwd. In ieder geval de eerste keer dat ik mijn oren dacht moest houden voor vuurwerk, echt bizar :o

Die nocturna was idd bizar hard...weteb we ook hoe een aardbeving voelt...wat zouden die olifanten daar vorig jaar op geflipt zijn whaha

Hmm de show-off leek me juist minder dan vorig jaar maar zeker alle 2 de jaren super vet.
Nocturna echt bizar stond vooraan bij het hek:bonk:uff

Ik heb nu al behoefte aan hulp bij het uitvinden van een aantal mooie producten in de show-off en de trophy.

Die enorme brocades en de enorme peony springen er voor mij uit. Wie weet namen?

Die Nocturna was erg bruut, dikke klappen en de grond voelde je onder je voeten bewegen leek wel...
Ondanks het zeikweer toch nog genoten van deze Trophy.
Stonden bij die tent van die Donkervoort paar blije wijven met een kruiwagen van Zena beetje populair te doen dat je geld in die kruiwagen moest doen en dan kreeg je een opblaas ding kado.
Gooi ik met er een paar euro in en krijg ik samen met mijn neef zo'n opblaas ding...omdat mijn neef er niks in had gegooid moest hij de zijne weer inleveren van één van die wijven!
Beetje kansloos van deze Zena-dames, heb toen de mijne maar aan hem gegeven voor zijn zoontje.

Buurmeisje in de tent naast me vond het laatste het mooiste :) ik vond 'm ook erg mooi, met Italiaans aandoende shells ertussen, mooie volle goud- en blinkluchten...bijzonder genoten. Nu nog eens een echte Italiaanse show met meerslagen cylinders :D

Fijne avond weer hoor, super genoten van dikke shows en het was weer goed druk. Dank, Zena!

Laatst bewerkt:
Leuke dag gehad vandaag. Nocturna erg goed, had echt weer even het Valencia gevoel. Show off nog steeds erg goed maar wel iets minder spectaculair als vorig jaar.Bij de eettentjes was het voor mijn gevoel minder druk als vorig jaar. Auto vooraan geparkeerd tussen de shows door, was dus snel weer weg. Zena en Wunderland bedankt:thumbsup:

laat ik voorop stellen dat alles top was, veel en mooi vuurwerk voor slechts 5 euro parkeren..

maar...
Nocturna was goed, hard, show off was super, meerdere keren gestopt met filmen omdat ik dacht dat het eindr al was geweest.

dan de grote spektakelshow, juist gewacht met filmen. want verwachte door de show ervoor escalatie na een beetje geweld, maar helaas, dat was het :(

Back
Bovenaan