Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

1e x trophy geweest, wat was die mascleta gaaf, zo erg staan te genieten daar :)
Had kippen vel op mn lijf, zo lekker mischien wel net zo speciaal als wat fallas voor mij is.

Zena Vuurwerk's show-off was prima en ging genoeg de lucht in, maar had soms niet het wow effect wat ik vorig jaar van filmpje's wel had. Dat je finale na finale kreeg, maar dit was prima niet meer of niet minder.

En de rest viel me wat tegen, (te verwend door buitenlandse tripje's) en soms te lang durend. Had liever gezien dat de fora's wat sneller na elkaar schoten met wat minder pauze's.

Verder vond ik het gek dat jij bij die energy drink chick's 1 munt betaald en aan de kassa 1 1/2.
En eten was gellukig prima geregeld dit jaar, nooit langer als <15 min moeten wachten op alles :).

Al met al een leuke ''ervaring'' rijker, maar niet iets waar ik elkaar jaar perse bij hoef te zijn.
Wat ik bijv wel hem met fallas. (en ook binnenkort met Italié waarschijnlijk :).

Mijn ''verslag'' van de dag :)

Het was supergaaf om dit mee te maken! Genoten van alle shows en de mokerharde klappen. De eindsow was een beetje een anti-climax. Na de show off stonden we met een bek vol tanden en zeiden tegen elkaar, hoe dik moet de eindshow dan welis niet zijn? Deze duurde zo'n 15 minuten i.p.v. 30, gezien het hoge verwachtingspatroon wat we hadden gekregen, hadden we nu zoiets vanals 'oh, dat was het al'. En zodan stonden er wel meer mensen die klaar waren voor de volgende ronde, maar bleek de show al klaar. Met eten geen problemen gehad, max 5 minuten moeten wachten 1x.

Zo, weer thuis en op dit moment aan de kroketten! VWC gefeliciteerd met het behalen van de 3e plek! Ik doe niet gauw mijn vingertjes in mijn oren, maar die Nocturna...!

Spektakelshow!

Ik plaats mijn 4K film van de Nocturna ook maar even :)
Morgen meer verslag van mijn kant, maar oh, wat was deze nocturna GRUWELIJK!!! :D

Zo wat was de Zena Trophy weer gaaf gisteren! Veel stickers geplakt natuurlijk en o zo genoten van de shows! Zelf nog even nagenieten van de shows? Hou ons kanaal in de gaten vandaag ze komen met en met erop, we trappen af met de Mascaleta en de Daylight show :)

Groetjes Limburgs Vuurwerk Team!

Ook ik heb genoten van de shows.. :D de nocturna vond ik toch het gruwelijkst. hierbij mijn video's van alle shows:

Laatst bewerkt:
Wat een heerlijke dag was het weer ! Eten,drinken en de wc’s stuk beter geregeld dan vorig jaar !
En wat een Kicke shows weer:handsup:

Zena bedankt !!

Helaas deze editie moeten missen, maar gelukkig zie ik hier genoeg films van het spektakel. Wat een geweld in die Nocturna en die stepper-beelden zijn echt te gek! Complimenten voor die show, heel tof.

Rest ziet er ook weer prima uit, Show off is zichtbaar en leuk opgezet zo, heel anders dan verleden jaar. De Spektakel show ook prima en dat gouden beeld is goed gedaan, niet bespaard op een paar bommen, gewoon vol pompen die lucht.

En gefeliciteerd aan de LVC met hun winnende Trophy show!

Hele gave dag gehad gisteren!! Vond het ook veel beter geregeld dan vorig jaar. Weet iemand toevallig de uitslag van de trophy?

Ik kon er helaas niet bij zijn dit jaar, maar gelukkig zijn er voldoende video's :). Die Nocturna zag er wel heel dik uit zeg! niet normaal...

Back
Bovenaan