Zena Trophy 2018 - 22 september - Kalkar, Duitsland

Wij skippen de daylight show. Avondje regen nog tot daar aan toe maar om nou van half 7 tot half 9 in de kou en regen te staan is niet echt mijn hobby... :) het avondprogramma loopt lekker door dus poncho aan en gaan.

Zou iemand nog even willen vragen of de boxen van luypaers compounds zijn.. of moet je ze zelf nog doorlonten??

Livestreams op Facebook zijn schaars en wat er wel is is slecht in kwaliteit. Iemand die een goede heeft gevonden voor de thuisblijvers?

Druppelde enkel wat voor en tijdens daylight. Leuk; mooi gelaagde crackling, fijne bodenblitzen, irri fluitgedeelte, rookgordijntje en massa confetti in Zena kleuren :thumbup:

Voor zover ik nu heb gezien staan er volgens mij evenveel zoniet precies dezelfde vreetkraampjes als vorig jaar... En weer die naar elkaar gerichte munthokjes bij smalle entree beneden...

Aha daar waren ze dus wel 20 minuten vertraagd en veel salutes plofte en nog een knaller publiek in MAAR WAT WAS DEZE SHOW MEGA VETTT:bonk:

Geweldig!!! Vorig jaar was het al mooi, maar dit slaat werkelijk alles!!

Bedankt voor deze prachtige Nocturna Valenciana.

Show stond gepland voor 20.20 dus waren niet vertraagd? Tijden in het boekje komen niet overeen met de website.

Back
Bovenaan