Zena Trophy 2017 Kalkar Duitsland

Per touringcar afreizen vanuit Tilburg naar de zena-trophy!
Dat kan namelijk want er zijn nog plaatsen beschikbaar.
Vol=vol bestel je tickets op tuinmeubels.nl/ kopje overig bij de activiteiten.

Groenrijk Tilburg

De grootste vuurwerkwinkel van Tilburg

Als ik het geweten had dat jullie ook een busreis zouden organiseren was ik daar met mee gegaan ik ga nu mee met de busreis vanuit groenrijk den bosch.

Eerste keer weer op het forum sinds lange tijd :D it's good to be back.

Als ik ga dan kan ik er pas om 2030 ofzo zijn, heeft het dan nog zin (zou mn eerste keer worden)

Dit jaar opent voor het eerst Zena Megastore Den Bosch, in GroenRijk Den Bosch!! Om dit te vieren willen wij iets leuks doen voor onze klanten!
Daarom organiseert Zena Megastore Den Bosch een busreis naar het Zena Trophy vuurwerkfestival. Er zijn nog een aantal plekken vrij! Deze dag draait om vuurwerk, bier en muziek! 💥🍻🎼 Wil jij mee 23 september stuur dan zo snel mogelijk een mail naar [email protected] (met naam, aantal en adres)
De kosten zijn €20,-, maar deze krijg je terug in de vorm van een tegoed op een Zena klantenkaart! Dus eigenlijk is het gratis. We vertrekken de 23e om 15:45 vanaf Groenrijk den Bosch. Ik zou zeggen schrijf je snel in! Je krijgt natuurlijk hapjes en drankjes en een leuke goodiebag!:D

Nee maar, dat is geweldig geregeld! Mijn complimenten weer voor Zena! :thumbsup:
Den Bosch was voor mij goed aan te geweest! reizen! Helaas kan ik dit jaar onmogelijk op 23 september! :angry:

Eerste keer weer op het forum sinds lange tijd :D it's good to be back.

Als ik ga dan kan ik er pas om 2030 ofzo zijn, heeft het dan nog zin (zou mn eerste keer worden)

Tuurlijk heeft het dan nog zin!

Probeer er iets eerder te zijn dan kan je de vijf Trophy teams zien. Die schieten ieder voor €1200 vuurwerk de lucht in. Daarna heb je de showoff, ook echt een gigantische show.
Dan heb ik het nog niet over de eindshow gehad. Gewoon komen dus!

We hebber het eerder kenbaar gemaakt ook door zena zelf op hun Facebook.
Helaas ontdekte we deze forum te laat. Maar voor diegene die mee willen is er dus nog plaats.

Tuurlijk heeft het dan nog zin!

Probeer er iets eerder te zijn dan kan je de vijf Trophy teams zien. Die schieten ieder voor €1200 vuurwerk de lucht in. Daarna heb je de showoff, ook echt een gigantische show.
Dan heb ik het nog niet over de eindshow gehad. Gewoon komen dus!

Bedankt voor je reactie! Ik kan er denk ik iets eerder zijn inderdaad, rond 20.00 ofzo.
Die 5 teams waar je het over hebt zijn die niet van 2020-2106? Ik ga normaal nooit naar demo's, omdat ik geen auto heb en de trein gruwelijk duur is... Ik heb er al zin in!

Bedankt voor je reactie! Ik kan er denk ik iets eerder zijn inderdaad, rond 20.00 ofzo.
Die 5 teams waar je het over hebt zijn die niet van 2020-2106? Ik ga normaal nooit naar demo's, omdat ik geen auto heb en de trein gruwelijk duur is... Ik heb er al zin in!

Ja klopt de eerste Trophy show is 20:20 en de laatste start 21:00.

Is nou al bekend hoeveel inch er geschoten gaat worden? Dat geheimzinnige gedoe ook altijd, toch wel info waar freaks benieuwd naar zijn. Niet dat weer ineens maar 4 of 5” blijkt te zijn, bij de zena trophy verwacht je dat flink uitpakken ;-)

De show in geel 2012 is nog niet overtroffen ;-)

Is nou al bekend hoeveel inch er geschoten gaat worden? Dat geheimzinnige gedoe ook altijd, toch wel info waar freaks benieuwd naar zijn. Niet dat weer ineens maar 4 of 5” blijkt te zijn, bij de zena trophy verwacht je dat flink uitpakken ;-)

Ik heb op een ander forum gelezen dat ze max 4” gaan schieten..

haha je bedoelt die heerlijk 8,10,12 inchers en het einde met die salute's ja geweldig mijn enigste keer de Geelse kanaal feesten maar wel een dag om nooit te vergeten.

Dit ging inderdaad over de mascleta.. het was een vraag van mij aan Tony. Hij werkt namelijk aan de mascleta en niet aan de eindshow!

Hij had het trouwens wel over een ''verrassing'' in de mascleta.. Kom maar door!!

haha je bedoelt die heerlijk 8,10,12 inchers en het einde met die salute's ja geweldig mijn enigste keer de Geelse kanaal feesten maar wel een dag om nooit te vergeten.

Dat klopt, weliswaar geen trophy maar wel zelfde luitjes. Stond aan de overkant van het kanaal toen, het was een show om van te kwijlen. Vol gas en enorm veel shells met daarbij die dikke jetsers die het helemaal afmaakte, heerlijk!

In de 'wandelgangen' wordt gesproken over 8inch iniedergeval.
Ook de trophy showtjes hebben een stuk meer budget.
Ja, dit zou wel eens een ontzettende ramdag kunnen worden zaterdag.

Back
Bovenaan