Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Na de 2014 editie op de camping S'morgens een modderpoel en de 2015 editie erg geslaagd en een heerlijk weertje.
Er dit jaar weer bij samen met mijn schoon broertje wij rijden met de Bus reis mee vanaf groenrijk Den bosch we hebbemn er zin in de tas ingepakt camera accu's opgeladen etc...
Wat een ellende was het op die camping in 2014 's-morgens vroeg idd. 2015 was het heerlijk wakker worden in het zonnetje![]()
Haha en aangezien wij gebracht waren s'morgens in de regen met een tent etc... naar de weg lopen wel een geweldige ervaring.
Dit was in 2006Ik weet niet wanneer de eerste editie van de Zena trophy is gehouden!!
De opbouw is officieel van start gegaan. Damn, wat hebben we er vet veel zin in!
![]()
Ik heb er ook wel zin in
Wat zullen we eens gaan doen in de anderhalf uur tussen de show off en de spektakelshow...
het is wel een erg lange wachttijd.
Als er tussen de 5 teams nu eens 5 minuten extra wordt genomen scheelt dat toch weer een half uur.
maar dan nog, meer dan een uur wachten is wel lang. ik vond dat de laatste 2 edities ook zo lang duren.
Als er nu eens tijdens dit wachten af en toe een dikke shell geschoten wordt. net als in die japanse festivals. lijkt me het overwegen waard. (kost natuurlijk wel wat)